      Vrouw: Aaltje Minnes
      Datum: 2 november 1811 Akte nr. 46

      Het gaat mij voornamelijk om Schelte Jans Wagenaar en zijn evt vorige vrouw
      Neeltje Hessels Hommema:
      Was hij de zoon van Jan Scheltes (Wagenaar) en Geertje Hendriks.
      Is hij inderdaad gehuwd geweest met Neeltje Hessels Hommema, en zo ja graag
      alle gegevens over haar.
      Neeltje Hessels is geboren 25-1-1776 en gedoopt 21-4-1776 te Finkum als
      dochter van Hessel Lolkes en Lysbert Roelofs (van deze Roelof heb ik
      uiteindelijk mijn naam), maar wanneer en waar is Neeltje overleden ??

      Met vriendelijke groet,
      Roelof

      for the language-preferences of me and other users of this group see
      http://www.varkevisser.org/links/taal.php

      Kaarten van Friesland rond 1860 : http://www.varkevisser.org
      voor mijn genealogie: http://www.varkevisser.org
      Wonseradeel: de Boer, Roedema
      Idaarderadeel: Zuidema, Deelstra
      Ferwerderadeel: Swart, Buursma, Braak, Papma
    • Show all 3 messages in this topic