10226Re: [Friesland-genealogy] tjaarda

  • Hinke Woudt
    Jun 5, 2002
      Hallo Hinke,
      Bedankt voor de info. Ik heb nog 1 vraag:
      Klopt de volgende reeks of mis ik tussen de tweede en derde generatie iets?
      1. Jan Jacobs Tjaarda, geb 1748 huw (1) 1768 Fetje Pyters (Disselsma)
      2. Jacob Jans Tjaarda, huw 1799 Juliana Noordenbos
      3. Andreas Jacobs Tjaarda, huw 1844 Antje Kamstra
      4. Jacob Andreas Tjaarda, huw 1873 Jeltje Bosma
      5. Andreas Tjaarda, huw 1898 Adriana Cornelisse
      6. Cornelis Tjaarda, huw 1945 Tine Louzada
      7. Jelle Emile Andreas Tjaarda, geb. 1947
      Alvast bedankt voor het kijken,
      Bert

      Bert, het klopt helemaal.

      Groetnis, Hinke.