Re: [FasaFisa] Fasa Fisa eğitim yeri

  • Fulya koban nursacan
    Message 1 of 2 , Aug 20, 2013
      ben de ben deeeeeeee kesinlikle :))))

      20 Ağustos 2013 01:40 tarihinde StarDogs Positive Training <stardogs.tr@...> yazdı:

      Elif'in sevinç figürü ve ses efektine aynen katılıyorum... ;-D
      Bostancı-Kartal aralığında herhangi bir yerde başlarsanız, ben de varım...Herkesi, aranızda olmayı, FasaFisa ailemi çok özledim...

      Mehveş

      R.Mehveş İpek
      Positive-S Training & Communications
      StarDogs Positive Training
      Türkiye Direktörü
      APDT # 75249
                +90.555.683 51 28

      Sent from my iPad

      19 Ağu 2013 tarihinde 14:24 saatinde, elif evin <elifevin@...> şunları yazdı:

      yiiihhhuuuuuuu :)))) ( burada dersler başlarsa yapacagım ilk figürün - sevinçten zıplayarak ayakları birbirine çarpma- ses efekti)