Re: [FasaFisa] Fasa Fisa eğitim yeri

  • StarDogs Positive Training
    Message 1 of 6 , Aug 19, 2013
      Elif'in sevinç figürü ve ses efektine aynen katılıyorum... ;-D
      Bostancı-Kartal aralığında herhangi bir yerde başlarsanız, ben de varım...Herkesi, aranızda olmayı, FasaFisa ailemi çok özledim...

      Mehveş

      R.Mehveş İpek
      Positive-S Training & Communications
      StarDogs Positive Training
      Türkiye Direktörü
      APDT # 75249
      GSM: +90.533.387 59 27
                +90.555.683 51 28

      Sent from my iPad

      19 Ağu 2013 tarihinde 14:24 saatinde, elif evin <elifevin@...> şunları yazdı:

      yiiihhhuuuuuuu :)))) ( burada dersler başlarsa yapacagım ilk figürün - sevinçten zıplayarak ayakları birbirine çarpma- ses efekti)