Re: [FasaFisa] Fasa Fisa eğitim yeri

  • elif evin
    Message 1 of 6 , Aug 19, 2013
      yiiihhhuuuuuuu :)))) ( burada dersler başlarsa yapacagım ilk figürün - sevinçten zıplayarak ayakları birbirine çarpma- ses efekti)

      Message 2 of 6 , Aug 19, 2013
        Elif'in sevinç figürü ve ses efektine aynen katılıyorum... ;-D
        Bostancı-Kartal aralığında herhangi bir yerde başlarsanız, ben de varım...Herkesi, aranızda olmayı, FasaFisa ailemi çok özledim...

        Mehveş

        R.Mehveş İpek
        Positive-S Training & Communications
        StarDogs Positive Training