Fasa Fisa eğitim yeri

  • Eyüp Şahin
    Message 1 of 6 , Aug 17 10:39 AM
      Bahattin merhaba ! Nasılsın?

      Marmara üniversitesi spor akademisinde öğretim görevlisi Dayı oğlunun kartal sahilde işlettiği yerde çok rahat ders verebilirsiniz. Kendisi ile biraz önce konuştum çok olumlu cevap aldım.

      Biz de 08.2011 den beri kartaldayız. Eski öğrencileriniz olarak hemen katılırız.

      Aşağıdaki linkten inceleyebilirsin.

      Not : cepten aradım, cevap alamadım.
      Nurşen'e selamlar.

      Sevgiler.
      Eyüp Osman ŞAHİN

    • elif evin
      Message 2 of 6 , Aug 19 4:24 AM
        yiiihhhuuuuuuu :)))) ( burada dersler başlarsa yapacagım ilk figürün - sevinçten zıplayarak ayakları birbirine çarpma- ses efekti)

[...]

      • StarDogs Positive Training
        Message 3 of 6 , Aug 19 3:40 PM
          Elif'in sevinç figürü ve ses efektine aynen katılıyorum... ;-D
          Bostancı-Kartal aralığında herhangi bir yerde başlarsanız, ben de varım...Herkesi, aranızda olmayı, FasaFisa ailemi çok özledim...

          Mehveş

          R.Mehveş İpek
          Positive-S Training & Communications
          StarDogs Positive Training