Fasa Fisa eğitim yeri

  • Eyüp Şahin
    Message 1 of 6 , Aug 17, 2013
      Bahattin merhaba ! Nasılsın?

      Marmara üniversitesi spor akademisinde öğretim görevlisi Dayı oğlunun kartal sahilde işlettiği yerde çok rahat ders verebilirsiniz. Kendisi ile biraz önce konuştum çok olumlu cevap aldım.

      Biz de 08.2011 den beri kartaldayız. Eski öğrencileriniz olarak hemen katılırız.

      Aşağıdaki linkten inceleyebilirsin.

      Not : cepten aradım, cevap alamadım.
      Nurşen'e selamlar.

      Sevgiler.
      Eyüp Osman ŞAHİN

    • Fulya koban nursacan
      Message 2 of 6 , Aug 18, 2013
        Bahattin Hocam;
         Ben de Maria'nın bahçesinde çalışmıştım Nurşen Hocamla :) Lakin Kalamış ters kalmıştı.Eğer bu taraflarda olursa, ben de tekrar katılmak isterim çalışmalara ;))

        Saygı ve sevgilerimle

        Fulya Koban.

        17 Ağustos 2013 18:17 tarihinde Bahattin Bayburan <bahattin@...> yazdı:

        Merhaba Birgen Hanım,

        Evet geçen sene Bostancı’da bir mekanda yeni bir sınıf başlatmıştık, ancak ders verdiğimiz mekan kapandı ve biz de sınıfı kapatmak zorunda kaldık. Ancak yer arayışımız devam ediyor, uygun bir bulursak o tarafta da mutlaka tekrar sınıf başlatırız.

        Message 3 of 6 , Aug 19, 2013
          yiiihhhuuuuuuu :)))) ( burada dersler başlarsa yapacagım ilk figürün - sevinçten zıplayarak ayakları birbirine çarpma- ses efekti)

[...]

        • StarDogs Positive Training
          Message 4 of 6 , Aug 19, 2013
            Elif'in sevinç figürü ve ses efektine aynen katılıyorum... ;-D
            Bostancı-Kartal aralığında herhangi bir yerde başlarsanız, ben de varım...Herkesi, aranızda olmayı, FasaFisa ailemi çok özledim...

            Mehveş

            R.Mehveş İpek
            Positive-S Training & Communications
            StarDogs Positive Training