Yan: [FasaFisa] Sahipsiz Siyah Atkı Duyurusu

  • Reca Desilton
    Message 1 of 2 , Feb 29, 2012
      Deryacığım o şal galiba Dalyanın .O akşam aranıp duruyordu...Sevgi ile güzellik...

      Kimden: Derya Çam <camderya@...>
      Kime: FasaFisa@yahoogroups.com
      Gönderildiği Tarih: 28 Şubat 2012 15:07 Salı
      Konu: [FasaFisa] Sahipsiz Siyah Atkı Duyurusu

      Arkadaşlar selam,

      23 Şubat Roman Gecesi'nde mekanı en son terk edenlerden biri olarak, masalardan birinin üstünde duran sahipsiz siyah atkıyı ben aldım. İlla ki içimizden birinindir diyerek...
      (Umarım öyledir.. :))) ) Vicdanen rahat hissetmem için, atkının sahibi lütfen parmak kaldırsın..

      Atkının tarifi : Böyle yumuşacık, siyah renkli, püskülleri var her yerinde..   :))

      Herkese sevgiler,

      Derya.