Yaz Dönemi Dersleri

  • Nurşen
    Message 1 of 2 , Jul 4, 2011
      Merhaba Arkadaşlar,

      Aşağıda yaz döneminde takip edebileceğiniz ve arkadaşlarınıza önerebileceğiniz dersleri yazıyorum. Hepiniz iyi yazlar dilerim. Bu arada Tasos 2. otobüs dolmak üzere, gelmeyi düşünenler varsa elinizi çabuk tutun :))

      Sevgiler,
      Nurşen

      Pazartesi
      Kınalı TEOS 20:30 başlangıç (Klasik sirtaki ve zeybetiko) - toplam 120 TL
      Kınalı TEOS 20:30 orta seviye (Modern sirtaki ve zeybetiko) - toplam 120 TL
      NOT: Arzu edenler için 2 içki + atıştırma tabağı 35 TL

      Perşembe
      Kalamış MURPHY'S 19:30 orta seviye (Atina sirtakisi) - toplam 120 TL
      Büyükada AKASYA 20:30 başlangıç (Klasik sirtaki ve zeybetiko) - toplam 120 TL
      NOT: Arzu edenler için 2 içki + atıştırma tabağı 35 TL

      Ayrıca aşağıdaki sınıflarda da bize asistanlık edebilirsiniz :)))
      Çarşamba 20:30'da Burgazada Deniz Klübü (başlangıç)
      Cumartesi 17:30'da Büyükada Su Sporları (başlangıç)
      Pazar 18:00'de Büyükada Anadolu Klübü (başlangıç)

      Not: Bir yerde öğrencimiz olan herkes her zamanki gibi her yere ekstra bir ücret ödemeden gelebiliyor...

    • Sira Kazancıoğlu
      Message 2 of 2 , Jul 4, 2011
        Nurşen Hocam ben Büyükadadaki derslere çok katılmak istiyorum ama kulup üyesi olmak gerekiyomuş sanırım. Bu şart bizim için de geçerli mi? Ben büyükadada eğer ihtiyaç varsa yardım etmek çok isterim.

        Sevgiler,
        Sira

        To: zeybetiko@yahoogroups.com