RE: [zeybetiko] 10 Nisan'daki gosteriye katilacak olan arkadaslar ...

  • simin oymagil
    Message 1 of 12 , Mar 31, 2010
      Hocam
      Klasik ve 1.kareografi ile bende katılmak istiyorum.
      simin

      To: zeybetiko@yahoogroups.com
      From: bahattin@...
      Date: Wed, 31 Mar 2010 17:38:26 +0300
      Subject: [zeybetiko] 10 Nisan'daki gosteriye katilacak olan arkadaslar ...

      Kizilay'in kan bagisi kampanyalarina destek olmak uzere, 10 Nisan Cumartesi gunu ogleden sonra yapilacak dans gosterilerine katilacak olan arkadaslar lutfen haber versinler.

      Dans showlara (Klasik, modern, harmandali vs) katilacak ekipleri, bize haber veren bu arkadaslar ile olusturacagiz. Boylece danslar basladiginda kimlerin hangi gosterilere katilacagi onceden belirlenmis olacak.

      Ben varim diyen arkadaslarin maillerini bekliyoruz ...

      Yeni Windows 7: Size en uygun bilgisayarı bulun. Daha fazla bilgi edinin.
    • zafer@arpacioglu.com
      Message 2 of 12 , Apr 1, 2010
        bahattin hocam sizcede uygunsa bende varım fusuf abime eşlik  ederim?
[...]

      • banu bekmezci
        Message 3 of 12 , Apr 1, 2010
          ben de varım :)

          To: zeybetiko@yahoogroups.com
          From: bahattin@...
          Date: Wed, 31 Mar 2010 17:38:26 +0300

[...]

          Hotmail: Powerful Free email with security by Microsoft. Get it now.