Anna Vissi "" Sighar ıtırıa ""

  • Serdar Yalgın
    Message 1 of 6 , Jan 31, 2010
      Oxi, oxi, oxi, de tha neuriaso
      Hayir, hayir hayir kizmayacagim
      oute kai skopevo na se vriso
      Sana hakarette etmeyecegim
      Oxi, de tha sou fonakso
      Hayir, sana bagirmayacagimda
      oute eksigiseis tha zitiso
      aciklamanida beklemeyecegim
      Thelo gia teleutaia fora
      Son bir kez istedigim
      na se koitakso mes ta matia
      Gozlerine bakmak
      Thelo to xeri na sou sfikso,
      Elini sikmak istiyorum
      na sou po....
      ve sana (sunu) demek ...

      Sigharitiria, elpizo na esthanese kala
      Tebrikler, umarim iyi hissediyorsundur (kendini)
      gi'auto pou ekanes,
      Yaptiklarindan sonra (yaptiklarin hakkinda)
      tis nyxtes na koimase dixos typseis
      Geceleri vicdan azabi cekmeden uyu
      pou me pethanes...
      benim oludursende
      Therma sigharitiria akomi mia fora...
      Icten tebrikler bir kez daha ...
      Sigharitiria, pou eixes toso thrasos
      Tebrikler, bana bir cok saygisizligin oldu
      kai me tin kardia mou epekses
      ve kalbimle oynadin
      kai xronia ypokrinosoun oti emena mono agapages...
      Yillarca bana sadece beni seviyormus gibi rol yaptin
      Therma sigharitiria akomi mia fora...
      bir kez daha icten tebrikler

      Lathos, lathos, lathos allo de tha kano
      Hata, hata hata bir hata daha yapmayacagim
      Den prokeite ksana na s'enoxliso
      Sana tekrar yuk olmayacagim
      Lathos, lathos an nomizeis pos psaxno
      Yanlis, yanlis eger dusunuyorsan
      tropo na se fero piso.
      seni geri dondurmeye calistigimi
      Thelo gia teleutaia fora
      Sonbirkez istedigim
      na se koitakso mes ta matia
      Gozlerine bakmak
      thelo to xeri sou na sfikso
      Ellerini sikmak istiyorum
      na sou po...
      ve sana demek

      Tebrikler...
      Neslihan is offline

      To: zeybetiko@yahoogroups.com
      From: bahattin@...
      Date: Sun, 31 Jan 2010 10:36:20 +0200
      Subject: [zeybetiko] Bahar - Candan Ercetin

      Arkadaşlar selam,
      Dans ederken şarkı söylemeye ne dersiniz. Çok daha keyifli olacağı kesin. Bir kaç kez bahar şarkısını dinlerken aşağıdaki şarkı sözleri üzerinden Candan Erçetin'e eşlik edin. Hemen ezberlemiş olacaksınız.

      Ara ara, sıkça kullandığımız diğer türkçe şarkıların sözlerini ve yine sık sık kullandığımız bazı rumca şarkıların türkçe okunuşlarını da göndereceğim. Bu konuda birikimi olan arkadaşlar da yardımcı olabilir, rumca şarkıların sözlerini gönderebilirler.

      BAHAR - CANDAN ERÇETİN

      Sen bana müjde misin umut musun sevgili
      Kim demiş geçti mevsim ufukta göründü kar
      Bu kaçıncı bahar sakın sorma sevgilim
      Benim yorgun gönlümde aşkının telaşı var

      Bu kaçıncı bahar sakın sorma sevgili
      Benim olgun gönlümde aşkının telaşı var

      - o -

      Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum
      Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar
      Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var
      Tabiki ben böyle oldugum için bahar

      Çünkü sana değdiğinden beri ellerim
      Bütün kış dallarında tomurcuklar var

      - o -

      Sen bana vaat misin lütuf musun sevgili
      Kim ne derse desin al beni sinene sar
      Yaşanmış baharları unut gitsin sevgili
      Benim gönül ülkemde bir tek senin aşkın var

      Yaşanmış baharları unut gitsin sevgili
      Benim yorgun gönlümde bir tek senin aşkın var

      - o -

      NAKARAT
      NAKARAT

      Yeni Windows 7: Size en uygun bilgisayarı bulun. Daha fazla bilgi edinin.
    • seher kuzu
      Message 2 of 6 , Feb 1, 2010
        serdar bey paylasım icin cok cok tesekkurler...sevgıler...
        seher kuzu.

        To: zeybetiko@yahoogroups.com

        From: bahattin@zeybetiko. com
        Date: Sun, 31 Jan 2010 10:36:20 +0200

[...]

        Hotmail: Trusted email with powerful SPAM protection. Sign up now.
      • Gülcan Yalçýnkaya
        Message 3 of 6 , Feb 1, 2010

          apopse thelo na pio
          tipota meta na mi thimamai
          mesa ston kapno na pagidevto
          sinepeies ha mi fobamai

          apopse thelo na pio
          thelo na ksefigo apo ta oria mou
          mesa ston kapno na eksomologitho
          gia ta hamena oneira mou

          tha anavo me tsigara
          tha sbino me pota...
          tora pou pira ti lahtara
          stahti na yinoun ola pia.

          apopse thelo na pio...
          olous ki ola na diagrapso
          mesa ston kapno na eksafanisto
          piso na min ksanakoitakso

          bu aksam icmek istiyorum
          sonrasinda artik hiçbirseyi hatirlamamak
          dumanin içinde esir düsmek
          ve sonuclardan korkmamak

          bu aksam icmek istiyorum
          sinirlarimin ötesine geçmek
          dumanin içinde günah cikartmak
          yitip giden düslerim için

          sigaralara yanacak
          içkilerle sönecegim...
          simdi özlemine düsmüsken
          kül olsun artik hersey.

          bu aksam içmek istiyorum...
          herkesin ve her seyin üzerini çizmek
          dumanin içinde ortadan kaybolmak
          arkama dönüp bakmamak.

          bu da benden :)

          Gülcan YALÇINKAYA

          To: zeybetiko@yahoogrou ps.com

          Message 4 of 6 , Feb 1, 2010
            Bahattin hocamızın çok güzel bir düşünçesi. ordan burdan bulduklarımızı paylaşmaya çalışıyoruz. :))

             Kum Tanesi

            Kırılmadım üzgünüm sadece
            Boşver beni unuttun beklide
            Yüzümde eskiden kalmış tebessümler
            Seni bu günlerde arar gibi
            Kum tanesi kadar özlediysen beni
            Bununla avunur beklerim seni

            Şimdi çok uzaktasın tutamam ellerini
            Belki sende benim gibi bekliyorsun gel dememi

            To: zeybetiko@yahoogroups.com
            From: seherkuzu@...
            Date: Mon, 1 Feb 2010 13:15:22 +0200
            Subject: RE: [zeybetiko] Anna Vissi "" Sigharıtırıa ""

            To: zeybetiko@yahoogrou ps.com

            From: bahattin@zeybetiko. com
            Date: Sun, 31 Jan 2010 10:36:20 +0200

[...]

            Windows 7: Gündelik işlerinizi basitleştirin. Size en uygun bilgisayarı bulun.
          • cem yavas
            Message 5 of 6 , Feb 14, 2010
            • 6.1 MB
            Gittinde ne gordun diyenleriniz olursa
            iste size cevabi ekteki videoda sorunuzun cevabini bulabirlirsiniz:)

            Az kaldi geliyorum.... Herkese sevgiler:)

            Hotmail: Trusted email with Microsoft’s powerful SPAM protection. Sign up now.