HERKESE İYİ YILLARRRRRRR....

  • Izabel Kaşar
    Message 1 of 1 , Jan 2, 2010

      cid:image002.jpg@...00C4C0

      Belki bu yıl çok şeye kızdın...delirdin...kırdın...

      Belki kendinden ödün verdin...savaştın...tek kaldın...

      Belki aşık oldun...belki sevildin...belki terk edildin...

      Belki aldatıldın, belki istenilmedin...kim bilir ...

      Belki çok para kaybettin...belki işinden oldun...

      Belki "ne yapıyorum ben yaa" cümlesini ard arda kurdun...

      Her ne yaptıysan  yaptın...

      HER NE OLDUYSA BİTTİ... bitti...

      Onlar senin bir üst kata çıkman için yaşaman  gerekenlerdi, bırakman gerekenlerdi, o kadar...

      cid:image003.jpg@01C96A63.12BF4000

      bu çok güzel bir yıl olsun tamam mı? ...buna sen de gayret et!....

      KÜLLERİNDEN YENİDEN DOĞMANIN ZAMANI ŞİMDİ!..

      YENİDEN BAŞLA HERŞEYE...

      gülmekten yanakların çatlasın..

      paranı koyacak cüzdan bulama...

      bankalar "yatırım" hesabın için telefonlarda kalsın...

      sağlık bedeninden aksın...

      aşk kalbini patlatsın...

      sen ışıl ışıl ol, herkes peşinde dolaşsın...

      başarıların dillerde dolaşsın.....

      yastığa koyduğun kafanda "huzura" daha fazla yer kalsın....

      ve her gece "iyi ki bunları yaptım,"

      "iyi ki bunları yaşadım" diyerek uyu...

      yaşadıklarından ne öğrendiğini fark ederek... büyüyerek...

      yaşadığın herşeyden ve herkesten özgürleşerek...

      YALNIZCA kendin olarak... kendin için yaşayarak...

      Her sabah sevinçle uyan.. daima ileriye bakarak...

      cid:image001.gif@...11ED0 Mutlu yıllar!

      İzabel KASAR