RE: [zeybetiko] Ikaria Yolculari ...

  • AYSE US
    Message 1 of 15 , Aug 1 12:23 AM
      Ben de çok isterim, zamanlama ve şartlar uygun olursa...
      Sevgiler
      Ayşe US

      To: zeybetiko@yahoogroups.com
      From: mustafa.fotumaci@...
      Date: Thu, 31 Jul 2008 17:58:44 +0300
      Subject: Re: [zeybetiko] Ikaria Yolculari ...

      Bu konuda çok büyük talep varsa belki Kos adasında kişi başı konaklama 35 €' kahvaltı dahil  ve de bir grek gecesi olarak organizsayonda yardımcı olabilirim.

      Bodrumdan veya İstanbul'dan gidiş geliş, iki gece konaklama ve bir ada turu ve de bir grek gecesi organizasyonu için bir paket program sordurabilirim.

      Hoscakalin

      Mustafa

      On 7/31/08, İzabel Kasar <izabel.kasar@ goldenbaytour. com> wrote:

      Nurdan hanım merhaba,

      www.goldenbaytour. com
      Adresınden bızım acentenın yaptıgı turlara bakabılırsınız

      Begendıgınız herhangı bır olur ıse tekrar konusalım

      Tesekkurler

      From: bahattin@zeybetiko. com
      Date: Thu, 17 Jul 2008 16:42:47 +0300
      Subject: [zeybetiko] Ikaria Yolculari ...

      Arkadaslar Selam,

      Biliyorsunuz uzun bir suredir, yunanistana ya da yunan adalarindan birisine gidelim diye planlar yapip duruyorduk ama bir turlu olmamisti.

      Ama baktik ki bu isler planli bir sekilde olmuyor ya da evdeki planlar, carsidaki turizm firmalarina uymuyor; plansiz bir sekilde hareket edelim dedik :o))

      Amacimiz 15.Agustos'da; "dans adasi" olarak isimlendirdigimiz ikaria'da bulunmak ve oradaki buyuk bir kismi dansla gecen eglencelerin icerisine yer almak. Acikcasi nasil bir festival ve nelerle karsilasacagiz bilmiyoruz, ama internet'den edindigimiz bilgilere gore, oldukca ilginc olacagi kesin.

      Ikaria'da 15.Agustos'u iceren hafta icerisinde otellerde bos yer yok. Pansiyonlara telefon veya email'ler ile ulasamiyoruz. Rezervasyonsuz gitmekten baska caremiz yok. Cok dolu olacagini tahmin ediyoruz ama buna ragmen pansiyonlarda yer bulacagimizi umuyoruz. Planimiz su;

      - 13.Agustos Carsamba gecesi Istanbul'dan Kusadasina.

      - 14.Agustos Persembe sabahi (08:00 'da) feribotla kusadasindan samos'a (kisi basi 30 Euro)

      - Samos'da bir kac saatlik bir oyalanmadan sonra oglen saatlerinde feribot'la ikaria adasina gecis (kisi basi 15 Euro)

      - Tercihen Agios Kirikos belediyesinin Panagia köyü civarinda bir yere ulasmak, bu bolgeye yakin bir yerde pansiyon bulmak.

        Gecen sene mutfakli ve icerisine 3/4 kisinin kalabilecegi pansiyon odalari 50 Euro imis.

      - Agustos'un 14, 15 ve 16 'sinda orada konaklamak ve 17 Agustos Pazar gunu de ayni yolla geri donus.

      - Istanbul-Kusadasi gelis gidisleri icin bir arabada bir kac kisi bir araya gelebilir ve benzin/otoyol masraflari paylasilabilir.

        Bir depo benzin ile gidip, bir depo benzin ile gelebilecegimizi dusunuyorum.

      - Ikari'da bulundugumuz surece kiralayacagimiz arabalarda da yine bir kac kisi bir araya gelerek araba kirasini paylasabilir.

        Araba kiralarinin ne kadar oldugunu bilmiyorum ama gunluk 50 Euro civarindadir diye atiyorum :o))

      - Vize gerekiyor. Bu nedenle gelecek olan arkadaslarin bugunden veya yarindan itibaren vize almak icin basvurmalari gerekiyor.

        Vize alan firmalardan birkaciyla konustum, ucretler bir hayli degisken. Toplam 140 Euro'dan 170 Euro'ya kadar para isteyenler var.

        Ama benim yaptigim hesaba gore, kendiniz ugrasirsaniz yaklasik 70/80 EUR'ya halledilebiliyor.
      - Gunluk yeme, icme ve eglence icin gereken para miktarini bilmiyorum.

      Ikarian dansi (Ikariotikos)

      Bu dansi merak edenler icin, ikaria adasindan bir festival goruntusu : http://www.fasafisa .com/IkarianDanc e.wmv

      Ikaria adasina gideceksek eger, orada bizim bildigimiz danslarin yanisira yapilmakta olan, aslinda cokca yapilmakta olan dansi yani ikarian dansini bilmeden gitmek olmaz. Bu nedenle ikari'ya gelecek olan arkadaslar icin 24 ve 31 Temmuz Persembe gunleri ve 7 Agustos Persembe gunu, saat 20:00-21:00 arasinda, tepebasinda ikarian dansi calismasi yapacagiz. Dileyen arkadaslar katilabilirler.

      (Bu arada bilmeyenler icin soyleyeyim, bizim persembe derslerimiz icin nerdeyse bir gelenek haline donustu, dersden once saat 18:00 civarinda cicek pasajinda bulusuyor, birseyler yiyip icip derse oyle geciyoruz, haberiniz ola :o))

      Gelmek isteyen arkadaslar haber versinler lutfen

      Selamlar

      Bahattin

      Şimdi aileye katılmanın tam zamanı - Yeni nesil Ücretsiz Windows Live Hizmetlerini şimdi edinin! Buraya tıkla!

      Stay in touch when you're away with Windows Live Messenger. IM anytime you're online.
    • gokcen ozcakir
      Message 2 of 15 , Aug 1 4:26 AM
        Eylül ayında denk gelirse bende katılabilirim.

        To: zeybetiko@yahoogroups.com

        To: zeybetiko@yahoogrou ps.com

        Message 3 of 15 , Aug 2 6:49 AM
          seneye, daha uygun zamanlama olursa ve bütün program önceden
          belirlenirse (kalacak yer-gidiş dönüş-ücret vs) katılmayı ve oralarda
          dans etmeyi çok isterim
          zaten tatildeyim ege'de, radyolarda yunan şarkıları türk şarkılaından
          çok...grubumu özledim ve omuz omuza yaptığımız sirtakiler...sahnede
          devleştiğimiz zeibekikolar...
          sevgiler :)
        • gokcen ozcakir
          Message 4 of 15 , Aug 2 8:19 AM
            Simge: aynen sana katılıyorum.Bende ege'de tatildeyim.Her sabah yürüyüşde yunan adalarından müzik dinliyorum.Gurubumuzu çok özledim.dans etmeyi özledim, Hocalarımızı özledim......yakınsan beklerim ben Şakrandayım....

> [...]
            > zaten tatildeyim ege'de, radyolarda yunan şarkıları türk şarkılaından
            > çok...grubumu özledim ve omuz omuza yaptığımız sirtakiler...sahnede
            > devleştiğimiz zeibekikolar...
            > sevgiler :)

            > <*> Your email settings:
            > Individual Email | Traditional
            >
            > <*> To change settings online go to:
            > (Yahoo! ID required)
            >
            > <*> To change settings via email:
            > mailto:zeybetiko-digest@yahoogroups.com
            > mailto:zeybetiko-fullfeatured@yahoogroups.com
            >
            > <*> To unsubscribe from this group, send an email to:
            >
            > <*> Your use of Yahoo! Groups is subject to:

            Gönderin, blog oluşturun ve dünyanızı aileniz ve arkadaşlarınızla paylaşın - Windows Live Spaces, hayatınızı paylaşmak daha da kolaylaştı! Şimdi ücretsiz Windows Live Alanınıza gidin Buraya tıkla!
          • nilgün eren