FasaFisa Danscilari !!

  • Bahattin Bayburan
    Message 1 of 13 , Jun 1, 2008
      Arkadaslar selam,

      Bu gun cok onemli bir sinavdan gectik. Ve herbirimiz birakin sinif gecmeyi kocaman birer takdirnameyi hakettik :o))
      Henuz saymadim ama, tahmin ediyorum ki 35 civarinda kisiydik. Ama rakkamlar isin icerisine girerse orada yapilani anlatmaya 35 cok az gelir. 350 Kisi gibiydik sanki.
      Oylesine kocaman bir sahneyi sadece doldurmakla kalmadik, disarilara tastik, sahnenin duvarlarina yapistik nerdeyse :o))

      Boylesine guzel bir dans gosterisini yasattiginiz icin herkese tek tek tesekkur ediyoruz. Bekliyorduk zaten guzel olmasini ama bu kadarini inanin beklemiyorduk, bekledigimizden cok daha mukkemmeldiniz.

      Bir dans grubu olabilmek, cok ciddi dans gosterileri yapabilmek icin, hedef olarak hep onumuzdeki seneyi dusunmustuk. Bu gosterileri de sadece onumuzdeki seneye birer hazirlik olarak dusunuyorduk. Ama fikrimiz degisti. Biz olmusuz arkadaslar :o))

      Bu nedenle sadece biz degil, hepimiz;  hemen gosteri sonrasinda artik bir ismimiz olsun diye dusunmeye basladik !!

      Daha iyi bir alternatif bulana kadar grubumuzun adi "FasaFisa Danscilari" ....

      Katilan herkese, bu isi bu denli ciddiye aldiklari, bu denli basarili olduklari icin, tekrar tekrar tesekkur ediyoruz. Yasasin FasaFisa Danscilari :o)))

      Selamlar, Sevgiler ..
      Bahattin & Nursen

    • feride atinc
      Message 2 of 13 , Jun 1, 2008

        Sevgili  Nurşen ve Bahattin hocalarım, çok teşekkür ediyoruz, sayenizde oldu ne olduysa.. Hele cumartesi günkü pratik partisinde bizlerle o kadar saat uğmanız.... O gün çalışırken hep ne kadar sabırlı olduğunuzu düşündüm. Ama bizler de çok çalıştık Allah için :)))))

        Kendi adıma çok mutluyum, bütün arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Hakikaten dün hepimiz çoktan tek olduk. . Yalnız Bahattin hocam, artık sahne tozunu yuttuk değil mi ? Eyvahhhhhh yandık :))))))))))))))

        Bu arada isim arıyoruz, tamamdır saksıları çalıştırmaya başladık :p

      • tufan atalayman
        Message 3 of 13 , Jun 2, 2008
             Merhaba,
             Bize ogüzel günü yaşattığınız için biz size teşekkür ederiz.Sizin sayenizde birlikte olduk dansın dili ile enerjimizi çoğaltık ,dahada  güzel günlere doğru ilerliyeceğimizden eminiz .
                                                                                       Ayşe Atalayman

          01.06.2008 tarihinde Bahattin Bayburan <bahattin@...> yazmış:

        • Müyesser İdgü
          Message 4 of 13 , Jun 2, 2008

            Sayın Nurşen ve Bahattin hocam,

            Emeğinize ve yüreğinize sağlık.  Bu başarı sizin eserinizdir.  Ben de sizi ve tüm arkadaşlarımı kutluyorum.  Herkez çok güzel ve çok başarılıydı.  Dünkü videoyu size gönderdim, ancak geri döndü. Resimleri de birazdan yollayacağım.

            İyi haftalar,,,,

            Sevgi ve saygılarımla,

            To: zeybetiko@yahoogroups.com
            From: bahattin@...
            Date: Sun, 1 Jun 2008 22:50:15 +0300
            Subject: [zeybetiko] FasaFisa Danscilari !!

[...]

            Gönderin, blog oluşturun ve dünyanızı aileniz ve arkadaşlarınızla paylaşın - Windows Live Spaces, hayatınızı paylaşmak daha da kolaylaştı! Şimdi ücretsiz Windows Live Alanınıza gidin Buraya tıkla!
          • Aylin Hamurcu
            Message 5 of 13 , Jun 2, 2008

              Sevgili Nurşen ve Bahattin Hocam

              Ve bu vesile ile tanıdığım , tanımaktan da  son derece gurur duyduğum sevgili arkadaşlarım..

              Cumartesi gününden başlayan ve Pazar günü bitirdiğimiz bu güzel serüveni bize yaşatan Nurşen ve Bahattin e ve omuz omuza , gönül gönüle verdiğimiz ve bir bütün oluşturduğumuz sizlere çok ama çok teşekkürler …

              Hayatımın en heyecanlı , en keyifli  ve en unutulmaz  günlerinden biriydi… Nicelerine diyorum ..

              Herkese çok sevgi ve selamlar ..

              Aylin

              Message 6 of 13 , Jun 2, 2008
                       sevgili nursen ve bahattin hocam..

                öncelikle gene sizleri tebrik etmek istiyorum.siz ne yapıyosunuzda bu arkadaşları her hafta sonu kendinize teşekküre mecbur bırakıyosunuz.yahuu artık yeter.. bende bu guruba dahil olmak istiyorum.hocam sizinle cumartesi için telde görüştüm.mutlaka gelmeliydim ama bazı sebebplerden dolayı gelemedim.cesaretim yok...sizler dans edeceksiniz ben seyredecem...ama ben de dans etmek istersem napcam:( ...acilen  sınıf açmanızı bekliyorum.ben 1....:))
                eğlence  merkezi hocalarım en yakın zamanda başarılarınızın devamından faydalanmam dileğiyle..saygılar
                ilhan pektaş

                To: zeybetiko@yahoogroups.com

                Message 7 of 13 , Jun 2, 2008
                  Sevgili Nurşen ve Bahattin Hocam sizlere ne kadar teşekkür etsek az gelir biliyorum. Bizlerden esirgemediğiniz sevginiz, hoşgörünüz ve desteğiniz için, ayrıca en başından beri güvendiğiniz ve bizi cesaretlendirdiğiniz için size tüm samimiyetimle teşekkür ederim. Hayatımda unutamayacağım bir gün yaşadım. Herşey mükemmeldi. Öncelikle sizleri ve tüm ekip arkadaşlarımı gösterdiği başarıdan ötürü tebrik ediyor ve özellikle gruba yeni katılmama rağmen bana göstermiş oldukları sıcak, samimi ve yakın davranışlarından ötürü herkese bir bir teşekkürlerimi iletmek istiyorum.

                  Daha nice başarılara birlikte omuz omuza... :)

                  ________________________________
> [...]
                  >

                  > Hayatımın en heyecanlı , en keyifli ve en unutulmaz günlerinden biriydi… Nicelerine diyorum ..

                  Gelen kutunuzda hiç yer kalmamasından bıktınız mı? Windows Live Hotmail şimdi size 5GB ÜCRETSİZ depolama alanı sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan alın!
                  http://get.live.com/mail/overview
                • Simla AYIK
                  Message 8 of 13 , Jun 2, 2008
                    Sevgili Bahattin ve Nurşen Hocalarim nezdinde tek yurek olmus tum arkadaslara KALIMERABA!
                    (kalimera yunancada merhaba anlamina geliyor, - ba ekliyerek hepinizi bu sekilde selamlamak istedim :))))

                    Tek yurek olmus,
                    Birlikteligin anlamini sahne performanslariyla gostermis,
                    Dans etmeyi seven ama kendini Syrtaki'ye adamis,
                    Basarili,
                    Kaliteli,
                    Samimi,
                    Yuregi sevgi dolu ...
                    KATILMIS-KATILAMAMIS TUM DOSTLARIM ; TEKRAR KADEH KALDIRIYORUM :o)
                    SEREFE A DOSTLAR!

                    Bizi durdurabilene ask olsun:) Provalar dahil, gosteri gunu hepimiz muhtesemdik:)

                    Bahattin&Nursen Hocalarim; HEPSI SAYENIZDE!!!!   TESEKKURLER....
                    Simla

                  • asenatadan
                    Message 9 of 13 , Jun 3, 2008
                      Sevgili Bahattin ve Nursen Hocam,
                      Hafta sonu hep birlikte, omuz omuza yaptýgýmýz gosteri cok
                      guzel,eglenceli ve amac itibariyle de bir o kadar anlamlýydý.Daha
                      nice gosterilerde (tabi ki dersler ve pratiklerde de) bulusmak
                      dilegiyle...
                      Her sey icin, basta siz olmak uzere, dans arkadaslarýma tesekkuru
                      bir borc bilirim.
                      Sevgiler...

                      --- In zeybetiko@yahoogroups.com, "Bahattin Bayburan" <bahattin@...>
                      wrote:

> [...]
                      >
                      > Katilan herkese, bu isi bu denli ciddiye aldiklari, bu denli
                      basarili olduklari icin, tekrar tekrar tesekkur ediyoruz. Yasasin

                    • Nurşen (Zeybetiko)
                      Message 10 of 13 , Jun 4, 2008

                        :))) merhaba ilhan,

                        valla biz bişi yapmıyoruz, aslında bizim onlara teşekkür etmemiz gerekiyor, bu güzel duyguları bize yaşattıkları için. bi koy yerimize kendini daha rahat anlayacaksın :)) bizi bilen bilir, her ikimizin de kariyerleri farklı alanlardayken hobi diye dansa gönül verip her boş vaktini dansa ayıran kişilerdik... dans eder.. ettirir.. güzellikler paylaşır olduk... eski bizi bilenler, (ki aranızda da var, -neredennnn nereye dedirtecek hikaye harbiden) bilir. kendi adıma heybetli bir aşkla başladı bu sevda diyebilirim.. ama hayatım değişti, iyiki de değişmiş, anlamlandı :)) sonra bi sürü güzel insan tanıdık, onlar bize biz onlara ısındık.. ve böylesine güzellikler yaşattılar bizlere, asıl biz teşekkür ederiz.. samimiyetle söylüyorum hiçbirini planlamadık, kendiliğinden gelişiyor herşey ... ne diim hepsi peşpeşe geldi olmalıymış demekki. Bu trene binen yol aldı, bi kısmı indi bi kaç durak sonra bi kısmı hala trende devam yoluna, yolumuza.. ama nereye kadar gidecek bilmem..

                        To: zeybetiko@yahoogrou ps.com

                        Message 11 of 13 , Jun 4, 2008

                          Sevgili hocalarım ve arkadaslarım,

                          01 haziran'daki gosterimizden sonra dans grubumuz icin isim mi arastiracaktık

                          - aklimda oyle kalmis- yoksa uyduruyor muyum ben :)))

                          Sevgiler...

                          To: zeybetiko@yahoogrou ps.com

                          Message 12 of 13 , Jun 5, 2008
                            sevgili nursen hocam. ben bekliyorum.bir kaç gün önce acarlarda yeni açılan sınıftan bahsettiniz ama ora çok uzak.ben şirinevler civarındayım.bahattin hocamla telde görüstük zaten.
                            treniniz bakırköy-taksim civarına yaklaşınca haberim olsun lütfen valizim elimde...:))
                            başarılar..ilhan

                            To: zeybetiko@yahoogroups.com
                            From: nursen@...
                            Date: Wed, 4 Jun 2008 16:01:57 +0300

                            To: zeybetiko@yahoogrou ps.com

                            Message 13 of 13 , Jun 5, 2008
                              Hocam selam ;
                              Treni dört gözle bekliyorum ben de :))

                              --- In zeybetiko@yahoogroups.com, ilhan pektas <ilhan.pektas@...>
                              wrote:

                              > sevgili nursen hocam. ben bekliyorum.bir kaç gün önce acarlarda
                              yeni açýlan sýnýftan bahsettiniz ama ora çok uzak.ben þirinevler
                              civarýndayým.bahattin hocamla telde görüstük zaten.
                              > treniniz bakýrköy-taksim civarýna yaklaþýnca haberim olsun lütfen
                              valizim elimde...:))
                              > baþarýlar..ilhan
                              >

                              > To: zeybetiko@...: nursen@...: Wed, 4 Jun 2008 16:01:57
                              +0300Subject: Re: [zeybetiko] FasaFisa Danscilari !!

                              > :))) merhaba ilhan,
                              >
                              > valla biz biþi yapmýyoruz, aslýnda bizim onlara teþekkür etmemiz
                              gerekiyor, bu güzel duygularý bize yaþattýklarý için. bi koy yerimize
                              kendini daha rahat anlayacaksýn :)) bizi bilen bilir, her ikimizin de
                              kariyerleri farklý alanlardayken hobi diye dansa gönül verip her boþ
                              vaktini dansa ayýran kiþilerdik... dans eder.. ettirir.. güzellikler
                              paylaþýr olduk... eski bizi bilenler, (ki aranýzda da var, -
                              neredennnn nereye dedirtecek hikaye harbiden) bilir. kendi adýma
                              heybetli bir aþkla baþladý bu sevda diyebilirim.. ama hayatým
                              deðiþti, iyiki de deðiþmiþ, anlamlandý :)) sonra bi sürü güzel insan
                              tanýdýk, onlar bize biz onlara ýsýndýk.. ve böylesine güzellikler
                              yaþattýlar bizlere, asýl biz teþekkür ederiz.. samimiyetle söylüyorum
                              hiçbirini planlamadýk, kendiliðinden geliþiyor herþey ... ne diim
                              hepsi peþpeþe geldi olmalýymýþ demekki. Bu trene binen yol aldý, bi
                              kýsmý indi bi kaç durak sonra bi kýsmý hala trende devam yoluna,
                              yolumuza.. ama nereye kadar gidecek bilmem..

                              > sanada yer var :)) bi sonraki duraktan seni de alýcaz..

                              tebrik etmek istiyorum.siz ne yapýyosunuzda bu arkadaþlarý her hafta
                              sonu kendinize teþekküre mecbur býrakýyosunuz.yahuu artýk yeter..
                              bende bu guruba dahil olmak istiyorum.hocam sizinle cumartesi için
                              telde görüþtüm.mutlaka gelmeliydim ama bazý sebebplerden dolayý
                              gelemedim.cesaretim yok...sizler dans edeceksiniz ben
                              seyredecem...ama ben de dans etmek istersem napcam:( ...acilen sýnýf
                              açmanýzý bekliyorum.ben 1....:))eðlence merkezi hocalarým en yakýn
                              zamanda baþarýlarýnýzýn devamýndan faydalanmam dileðiyle..saygýlar
                              ilhan pektaþ

                              > To: zeybetiko@...: aylin.hamurcu@...: Mon, 2 Jun 2008 13:34:00
                              +0300Subject: RE: [zeybetiko] FasaFisa Danscilari !!

                              > Sevgili Nurþen ve Bahattin Hocam
                              >
                              > Ve bu vesile ile tanýdýðým , tanýmaktan da son derece gurur
                              duyduðum sevgili arkadaþlarým..

                              > Cumartesi gününden baþlayan ve Pazar günü bitirdiðimiz bu güzel
                              serüveni bize yaþatan Nurþen ve Bahattin e ve omuz omuza , gönül
                              gönüle verdiðimiz ve bir bütün oluþturduðumuz sizlere çok ama çok
                              teþekkürler …

                              > Hayatýmýn en heyecanlý , en keyifli ve en unutulmaz günlerinden
> [...]
                              On Behalf Of Bahattin BayburanSent: Sunday, June 01, 2008 11:01 PMTo:
                              zeybetiko@...: [zeybetiko] FasaFisa Danscilari !!

> [...]
                              >

                              > Selamlar, Sevgiler ..
                              >
                              > Bahattin & Nursen
                              >

                              > Gönderin, blog oluþturun ve dünyanýzý aileniz ve arkadaþlarýnýzla
                              paylaþýn - Windows Live Spaces, hayatýnýzý paylaþmak daha da
                              kolaylaþtý! Þimdi ücretsiz Windows Live Alanýnýza gidin Buraya týkla!