Show Time !!

  • Nursen (Zeybetiko)
    Message 1 of 9 , May 2, 2008
      Arkadaşlar Merhaba,

      Yeşilyurt Spor Klübünün düzenlediği tenis turnuvasının bu pazar kokteyli var. Klüpte 2 aydır bizden ders almakta olan öğrencilerimiz kokteylde sirtaki gösterisi yapacak. Henüz çiçeği burnunda öğrencilerimize omuz vermeye ne dersiniz :)) 04 Mayıs Pazar saat 18:00'de kokteylin yapılacağı YSK'nün kapalı tenis kortunda buluşuyoruz. Kimler sirtaki gösterimize katılacaksa bana yada Bahattine mutlaka bilgi versin..

      Yine siyahlarımızı giyelim arkadaşlar az da kırmızıyı unutmayalım :))

      Bu arada hatırlatayım bu ay 4-5 gösteri daha var :)) siz kostümlerinizi hazır tutun ..

      Sevgiler,
      Nurşen
    • Sevda Akay - Akklas
      Message 2 of 9 , May 2, 2008
        Merhabalar,
        Ben,bir aksilik olmassa,katılmak istiyorum...
        Sevgiler,
        Sevda

        Message 3 of 9 , May 2, 2008
          BEN 2 KİŞİYİM :):):) GELİYORUMMMM

          BART  BASKAN

          To: zeybetiko@yahoogroups.com
          From: nursen@...
          Date: Fri, 2 May 2008 16:40:46 +0300

[...]

          Aileniz ve arkadaşlarınızla paylaşmak için bir ayda 500'e kadar fotoğraf gönderin! Şimdi ücretsiz Windows Live Alanınıza gidin Buraya tıkla!
        • Simla AYIK
          Message 4 of 9 , May 2, 2008
            Gokcen ablacim, sen organize edersinde ben olmaz miyim:)
            umarim bir aksilik olmaz veeeeeee ben de varim!
            Simla

          • Nurşen (Zeybetiko)
            Message 5 of 9 , May 3, 2008
              Selam Nerma,

              04 Mayıstaki derslerimiz iptal değil. Ama öğretmen sayısında azalma olacak :)) Derslere ya ben ya da sadece Bahattin girecek.

              Sevgiler,
              Nurşen

              4 Mayıs pazar saat 17.00 de Hillside de ders olmayacak mı?

              Nerma

              ____________ _________ _________ __

              Message 6 of 9 , May 3, 2008
                okey simlacım.hava şartlarından dolayı ödül töreni yine çok amaçlı spor salonuna alındı.tek korkum 19.oo da galatasaray sivas maçı olduğundan kokteyle gelenlerin azalmasıdır.bunu önlemek için hediye çekilişini gösteriden sonraya bıraktırdımki gelenler ayrılmasın.yarın görüşmek üzere......

                Aileniz ve arkadaşlarınızla paylaşmak için bir ayda 500'e kadar fotoğraf gönderin! Şimdi ücretsiz Windows Live Alanınıza gidin Buraya tıkla!
              • Bahattin Bayburan
                Message 7 of 9 , Jul 30, 2013
                  FasaFisa Dansçıları olarak 10 Ağustos tarihinde, Yunanistan'ın Thassos adasında Yapılacak olan Bal festivaline davet edildik.

                  Bizimle birlikte Thassos'a gelen arkadaşlarımızdan, bu festivalde yapacağımız dans gösterilerinde yer almak isteyenlerin, siyah beyaz kıyafetlerini (az miktarda kırmızı aksesuarlarla süslü olarak), özellikle de FasaFisa t-shirtlerini yanlarında bulundurmalarını rica ediyoruz.
                • Bahattin Bayburan
                  Message 8 of 9 , Jul 30, 2013
                    Pardon arkadaşlar siyah beyaz değil tabi ki yanlış yazmışım; sadece siyah olacak Gülümseme
                    ( Dikkatin ve uyarın için teşekkürler Müyesser Gülümseme   )

[...]

                  • StarDogs Positive Training
                    Message 9 of 9 , Jul 30, 2013
                      Sanırım sebebi "Beşiktaş aşkı"...
                      Olsun, nasıl olsa artık hepimizin "yükseleni çArşı"...
                      :)

                      R.Mehveş İpek
                      Positive-S Training & Communications
                      StarDogs Positive Training
                      Türkiye Direktörü
                      APDT # 75249
                      GSM: +90.533.387 59 27
                                +90.555.683 51 28

                      Sent from my iPad

                      30 Tem 2013 tarihinde 13:55 saatinde, "Bahattin Bayburan" <bahattin@...> şunları yazdı:

                      Pardon arkadaşlar siyah beyaz değil tabi ki yanlış yazmışım; sadece siyah olacak <wlEmoticon-smile[1].png>
                      ( Dikkatin ve uyarın için teşekkürler Müyesser <wlEmoticon-smile[1].png>   )