Re: [zeybetiko] 5 Nisan - ERTELEME !!!

  • Bahattin Bayburan
    Message 1 of 9 , Apr 1, 2008

      Arkadaslar Selam,

      Maalesef, geceyi yapmayi planladigimiz Mastori Rum Meyhanesi, 5 Nisan'a yetisemiyor. Bu nedenle 1 hafta erteliyoruz.
      12 Nisan'da bir araya gelecegiz. Bu geceyle ilgili duyuruyu onumuzdeki bir iki gun icerisinde gruba gonderirim.

      Not: Gece nedeniyle pratik partisini yapamayacaktik. Bu durumda 5 Nisan'da FasaFisa gecesi yerine pratik partisi yapiyoruz.

      Selamlar
      Bahattin

    • MUSTAFA FOTUMACI

        Message 3 of 9 , Apr 1, 2008

          Süper..

          Ben gelemiyordum yarış var diye sen bize gene 10 kişilik bir yer ayarla Bahattin ağabeycim….

          selamlar

          Message 4 of 9 , Apr 1, 2008
            Sevgili Mustafa, simdiden "dogum gunun kutlu olsun" !!
            Eger 5'inde kutlaman gerekiyorsa, biraz mutevazi de olsa, 5'inde yine bir arada, yine hep birlikte active gym 'de pratik partisinde iken kutlayabiliriz. Ama 5'ini gecen bir tarihse, bu durumda 12 'sinde FasaFisa 'da kutlarsak daha iyi olur. Sen hic denk gelmedin ama, FasaFisa'daki dogum gunu kutlamalari cok farklidir haberin olsun :o))

            2008/4/1 Bahattin Bayburan <bahattin@zeybetiko. com>:

[...]

            Checked by AVG.
          • Bahattin Bayburan
            Message 5 of 9 , Apr 1, 2008

              Osman, caktirma kimseye, zaten seni dusunmustuk; dedik ki "Osman gelemiyor 5'ine, 12'si olsun" :o))

              Message 6 of 9 , Apr 1, 2008

                Merhaba,

                 Mekan Bostancida mi?

                Message 7 of 9 , Apr 2, 2008

                  Evet Neslihan,
                  Mekan Bostanci'da. Bostanci sahil yolunda, Çatana balık restaurant'ın alt katı. Deniz otobüsleri iskelesinin sol çaprazında. Şişli/Bostancı; Taksim/Bostancı dolmuşlarının da çok yakınında.

                  Biliyorum avrupa yakasında gece yapılmasını isteyen çok sayıda arkadaşımız var. Ama maalesef, avrupa yakasında istediğimiz gibi bir yer bulamıyoruz.
                  Durum aynen su geleneksel geyik gibi : "bizim begendiklerimiz bizi begenmiyor, bizi isteyenleri de biz begenmiyoruz"  :o))
                  Üzerinde çok fazla durduğumuz Osmanbey'deki mekan ise, aradan 2 ay geçmesine rağmen halen bizim istediklerimizi (masa örtüsü, projeksiyon, klima, vs) yapamadı.

                  Message 8 of 9 , Apr 2, 2008
                    Tam da arkadaşlarımı ayarlamış ilk defa gelmeye karar vermişken Erteleme.... 12 sinde yine gelemeyeceğim. Bakalım ne zaman kısmet olacak şu meşhur FASA FİSA...
                    Bende doğum günümde isterim.
                    jale

                    02.04.2008 tarihinde Bahattin Bayburan <bahattin@...> yazmış:

                    Message 9 of 9 , Apr 2, 2008
                      Merhaba,
                      Bostancı çok zor oluyor. Maalesef ben yine gelemeyeceğim. Artık Avrupa yakasında yapacağınız ilk yemekte görüşürüz.
                      Size iyi eğlenceler.
                      Lale

[...]

                      Bu e-posta ve muhtemel eklerinde verilen bilgiler kişiye özel ve gizli olup, yalnızca mesajda belirlenen alıcı ile ilgilidir.Bu mesajda bulunan tüm fikir ve görüşler ve ekindeki dosyalar sadece adres sahip(ler)ine ait olup, Arap Türk Bankası A.Ş. hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.Şirketimiz mesajın ve bilgilerinin size değişikliğe uğrayarak veya geç ulaşmasından, bütünlüğünün ve gizliliğinin korunamamasından, virüs içermesinden ve bilgisayar sisteminize verebileceği herhangi bir zarardan sorumlu tutulamaz.

                      This message and attachments are confidential and intended solely for the individual(s) stated in this message.This email is not intended to impose nor shall it be construed as imposing any legally binding obligation upon Arab Turkish Bank A.S. and/or any of its subsidiaries or associated companies. Neither Arab Turkish Bank A.S. nor any of its subsidiaries or associated companies gives any representation or warranty as to the accuracy or completeness of the contents of this email. Arab Turkish Bank A.S. shall not be held liable to any person resulting from the use of any information contained in this email and shall not be liable to any person who acts or omits to do anything in reliance upon it.