2008

  • semiramis bastar
    Message 1 of 4 , Jan 1, 2008
         Yeni yılın bu ilk gününün yepyeni mutluluklara,güzel başarılara ve tüm dileklerin gerçekleşmesine başlangıç olması dileğiyle...

      Yeni nesil Windows Live Servisleri’ne şimdi ulaşın! Buraya tıkla!
    • İsmail AKTAŞ
      Message 2 of 4 , Jan 1, 2008

              Semiramis Hanım,
              Yeni yıl mesajınız için çok teşekkürler.

              Ben de gelinciklerin baharı müjdelemesi gibi,içinde bulunduğumuz günün, önümüzdeki yıllarda, sağlık ve mutluluklara
              başlangıç olmasını dilerim.