Re: [zeybetiko] CTESÝ ÞÝÞLÝ SPORT S ÇALIÞMA GRUBU

  • Bahattin Bayburan
    Message 1 of 3 , Dec 1, 2007
      Arkadaslar Selam,

      Ben ve Nursen icin bugun cok keyifli bir gundu. Eski grubumuzun tamamiyla olmasa bile, bizim icin cok cok onemli olan bir kismi ile bugun Active GYM'de ilk dersimizi yaptik. Ders esnasinda aldigim keyfi size anlatamam. Gelen butun dostlara binlerce tesekkurler.

      Selamlar, sevgiler,
      Bahattin

      Message 2 of 3 , Dec 1, 2007
        Hocam asil biz tesekkur ederiz. Ayni havayi solumak, tekrar sizlerle
        beraber dans edebiliyor olmak da, bizim icin kelimelerle anlatilamayacak
        kadar keyifliydi. Birlikteligimizin hep devam etmesi dileklerimizle:))

        Sevgiler,
        Seyma

        --
        Seyma AYIK
        Produktor

        Nispetiye Mah. Baslik Sok.Zafer Apt.No:10 Daire:3-7 1.Levent / IST.
        Tel:212-324 67 50-51
        Faks:212-268 20 13
      • BERTAN BASKAN
        Message 3 of 3 , Dec 1, 2007

          Bahattin Hocam ve Nurşen Hocam,

          Bu dersleri alma imkanı sağladığınız için bizler size teşekkür ederiz. Bizim için de çok ama çok keyifli bir gündü resimleri en kısa zamanda göndereceğim

          Saygılarımla

          Bertan BASKAN

          From: "Bahattin Bayburan" <bahattin@...>
          To: <zeybetiko@yahoogroups.com>
          Subject: Re: [zeybetiko] CTESİ ŞİŞLİ SPORTS ÇALIŞMA GRUBU
          Date: Sat, 1 Dec 2007 22:42:45 +0200

          Arkadaslar Selam,

[...]

          Bahattin Hocamın gönderdiği maili tekrar gönderiyorum. ..Sevgiler

[...]

          Windows Live Messenger'ın en son sürümünü ŞİMDİ indir! Burayı tıklayın!