Re: [Farzad-Hasani] Re: Agar 7 Daghighe ...

  • bita farhang
    Message 1 of 53 , Aug 3, 2006

      bita farhang <bita22_63@...> wrote:
      salam

      mg_rima <mg_rima@yahoo. com> wrote:
      --- In Farzad-Hasani@ yahoogroups. com, "farzad_hasani_ group"
      <farzad_hasani_ group@... > wrote:

      > Salam ,
      > Mozoo e In Hafte Ye Group Baraye Nazar Khahi :
      > ... Agar 7 Daghighe Shoma Ro Majboor Be Kari Mikardand Shoma Che
      > Mikardid ? ...
      > Ya Ali

      sezaye kasi ke digaran ro majbur be anjame kari bokone ke balad
      nistand ine ke karesh ro naghes tahvil begire, dar natije man ham
      kheili sange tamum nemizashtam.

      Do you Yahoo!?

    • shadi alizadeh
      Message 53 of 53 , Oct 15, 2006

         ÇÎÑíä Ìãáå Çã ÊÔåÏ ÎæåÏ ÈæÏ íÇ ÇáÚÝ

        farzad_hasani_group <farzad_hasani_group@...> wrote:
        Doostaye Khoobam Salam ,
        Mozoo e In Hafte Ye Group :

        .: Be Nazar e Shoma Akharin Harfi Ke Shoma Dar Zendegi Mizanid Chi
        Khahad Bood ? .:

        ELTEMAS e DOA
        Dar Panah e Hagh , Ya Ali

        Yahoo! Groups Links