      Sent: Tuesday, October 22, 2013 5:55 AM
      Subject: Re: RE: [FS32NGModelrail] Re: Skip

      didn't know I could speak dutch.. that was a new one .. :P

      anyway, since Snoodyk announced *he* will do some skips, I guess we just wait for him to come back on the subject..

      /Henrik

      regards

      /Henrik Laurell - http://henrik.laurell.nu/

      2013/10/20 <johnvogelaar@...>

      Hi brain,

      I`m looking for your skips. please can you contact me at johnvogelaar@...

      regads John Lostcreek

      ---In FS32NGModelrail@yahoogroups.com, <fs32ngmodelrail@yahoogroups.com> wrote:

      Henrik,
      Op dit moment heb ik geen idee wat ze zullen kosten, zal het afhangen van wat de kosten zijn om ze commercieel ge√ętst, ik hoop te proberen en houden de prijs tot ongeveer AUD $ 25,00 per stuk, plus de kosten van het kopen van de wielen van James Coldicott.

      Brian
      Qld. Aust.

      Van: FS32NGModelrail@yahoogroups.com [mailto: FS32NGModelrail@yahoogroups.com] Namens henrik laurell Verzonden: woensdag 29 mei, 2013 23:50 Aan: FS32NGModelrail@yahoogroups.com Subject: Re: [FS32NGModelrail] Re: Skip

      Deze ziet er fantastisch uit!

      Heb je enig idee wat dit zou kunnen kosten als klaar voor verkoop? Ik weet zelfs niet model in deze schaal niet meer, ik wil toch een paar te bestellen!

      / Henrik

      betreft

      Op 29 mei 2013 10:00, Brian < mailto:rallim56@... > schreef:

      Ok Daniel,
      Daar is het met een beetje verf spatte op.

      Van: FS32NGModelrail@yahoogroups.com [mailto: FS32NGModelrail@yahoogroups.com ] Namens daniel caso Verzonden: woensdag 29 mei, 2013 09:07

      Naar: mailto:FS32NGModelrail@yahoogroups.com
      Subject: Re: [FS32NGModelrail] Re: Skip

      Geoff

        Ik heb zeker seconde dat.

      Daniel

      Geen virus gevonden in dit bericht.
      Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
      Versie: 2013.0.3343 / Virus Database: 3184/6365 - Release Date: 05/28/13

      No virus found in this message.