programare examene sesiune

  • claudia
    Message 1 of 13 , Jan 4, 2013
      La multi ani!!
      Vreau sa ma consult cu voi inainte sa vb cu profele si sa imi ziceti ce parere aveti in legatura cu datele pentru sustinerea proiectelor!

      Sesiunea incepe in 19 ianuarie: m-am gandit ca cel mai bine ar fi sa comasam examenele de la acelesi profa in aceeasi zi, adica prima saptamana de sesiune sa nu avem ninmic, in a doua in data de 28.01, luni, sustinere proiect de dimineata la dna Socaciu( aici avem la un modul si prezentare si ceva test, plus manualul calitatii pe care numai il predam, asa am inteles; acestea se pot realiza in aceesai zi )
      in a treia saptamana, in 4 si 5 feb, luni si marti sustinere proiecte, dna muste si dna tofana.

      Ce parere aveti? astept propuneri!
      Pasca Claudia
    • adelinaburian@yahoo.com
      Message 2 of 13 , Jan 4, 2013
        Eu sunt de acord cu comasarea, si daca se poate si vreti sa punem ceva examen/e si sambata.

        Pe 04.01.2013, la 22:09, "claudia" <claudia_nice17@...> a scris:

      • Maria Ioana
        Message 3 of 13 , Jan 4, 2013
          eu zic ca e ok asa cum a zis Claudia,eu in weekend nu pot, o sa fiu plecata:(

        • adelinaburian@yahoo.com
          Message 4 of 13 , Jan 4, 2013

            In fiecare weekend? Ca eu am zis de sambata, ca asa cine lucreaza nu se mai invoieste.

            Pe 04.01.2013, la 22:22, Maria Ioana <hmaryayoana@...> a scris:

          • Maria Ioana
            Message 5 of 13 , Jan 4, 2013

              din 19 ian pana pe 10 febr eu nu pot fetelor, am ceva curs de facut, se face sambata...oricum,daca nu rezolv eu cumva cu doamnele profesoare,n-am de ales

> [...]

              > in a treia saptamana, in 4 si 5 feb, luni si marti sustinere proiecte, dna muste si dna tofana.

            • mihaela damian
              Message 6 of 13 , Jan 5, 2013
                Claudia,

                Dar la doamna Socaciu numai doua module avem? Ca eu stiu ca s-a facut si modulul 4 tot cu dansa, nu numai modului 1 si 2. La modulul 4 ce avem de facut?

> [...]

                > in a treia saptamana, in 4 si 5 feb, luni si marti sustinere proiecte, dna muste si dna tofana.

              • Pasca claudia
                Message 7 of 13 , Jan 5, 2013
                  Sunt 3 proiecte la Dna Socaciu, unul de tradus care trebuia trimis la inceputul lui ianuarie, si 2 in sesiune : un produs nou+un mic test si manualul calitatii

                  Claudia PASCA

> [...]

                  > in a treia saptamana, in 4 si 5 feb, luni si marti sustinere proiecte, dna muste si dna tofana.

                • Dongolo Timea KInga
                  Message 8 of 13 , Jan 6, 2013
                    Trebuia deja trimis? Ce bine ca eu acuma aflu :(
                    Si pana cand m ai putem trimite?

                    Dongolo Timea Kinga ;)

> [...]

                    > in a treia saptamana, in 4 si 5 feb, luni si marti sustinere proiecte, dna muste si dna tofana.

                  • Pasca claudia
                    Message 9 of 13 , Jan 6, 2013
                      Nu mai stiu exact, dar capitolul care trebuie sa-l traducem si sa facem un rezumat trebuie trimis individual, pe mailul d-nei profesoare pana la inceputul lunii ianuarie, eu asa stiu.

                      In legatura cu manualul calitatii, ne-a trimis pe grup ceva exemple, mai multe nu stiu ca nu am fost la cursuri, care stii poate sa ne zica si noua in ce consta.

                      Claudia PASCA

> [...]

                      > in a treia saptamana, in 4 si 5 feb, luni si marti sustinere proiecte, dna muste si dna tofana.

                    • Pasca claudia
                      Message 10 of 13 , Jan 6, 2013
> [...]

                        > in a treia saptamana, in 4 si 5 feb, luni si marti sustinere proiecte, dna muste si dna tofana.

                      • radudreghici
                        Message 11 of 13 , Jan 12, 2013
                          OK
                          --- In FQM_2012@yahoogroups.com, "claudia" wrote:

> [...]
                          > in a treia saptamana, in 4 si 5 feb, luni si marti sustinere proiecte, dna muste si dna tofana.

                        • radudreghici
                          Message 12 of 13 , Jan 12, 2013
                            Buna Claudia,

                            Ce anume avem de facut in legatura cu "un produs nou"; testul va fi din cursurile care se regasesc online?;
                            Si in ce consta "Manualul Calitatii"?
                            Merci de ajutor.
                            Radu D.

                            --- In FQM_2012@yahoogroups.com, Pasca claudia wrote:

                            > Sunt 3 proiecte la Dna Socaciu, unul de tradus care trebuia trimis la inceputul lui ianuarie, si 2 in sesiune : un produs nou+un mic test si manualul calitatii

> [...]
                          • Pasca claudia
                            Message 13 of 13 , Jan 12, 2013
                              Un produs alimentar care nu se mai gaseste pe piata,
                              testul va fi din cartea food quality management (interpretarea unei figuri)
                              Manualul calitatii - avem 2 exemple puse de dna profesoara in files

                              Claudia PASCA