Re: [EfR] experienta canadiana/americana

  • Gabriel N.
    Message 1 of 5 , Sep 26, 2013

      Zic eu ca si aici se munceste, poate un pic mai mult si mai organizat, dar daca inveti sistemul poti sa te eschivezi pe ici si colo, si sa ajungi sa lucrezi mai putin si mai usor. Cand lucrezi la stat am impresia ca poti sta acolo pana la pensie si ajungi sa inveti bine de tot toate micile manevre pentru a lucre mai usor sau mai putin sau sa te plangi de greutatea muncii. In plus "union"-ul te ajuta sa ai drepturi sa sa ai salariul crescut an de an in conformitate cu inflatia pe cat se poate.
      E chestier de intrat in system si invatat stilul ca sa fii efficient pentru tine insuti, sa iti si pastrezi si locul de munca dar si compania si institutia sa ramana sa existe sa nu dea faliment din cauza stilului de munca al angajatilor.

      Toate bune!

      Gabriel N.