Re: how to debate (Re: [EfR] Re: Tenis)

  • Gabriel N.
    Message 1 of 20 , Sep 26, 2013

      Aceeasi idee e posibil sa o aiba si cei care folosesc calomnii si cuvinte injurioase, in sensul de a distrage atentia de la subiect si de la adevar.

      Cei care apoi sunt insultati de un astfel de dialog se iau de limbaj si aproape uita substratul de la care s-a pornit, si subiectul discutiei.

      Citisem un articol undeva, posibil chiar pe EfR, in care se dadeau exemple de feluri de a dezbate, pana chiar si a repeta ceva gresit sau neadevarat pana in momentul in care interlocutorul "oboseste psihic" si incepe sa accepte acel neadevar in continuarea discutiei, dialogului sau disputei.

      Gabriel N.