Re: [EfR] Disney Word

  • Alberto Kurtyan
    Message 1 of 8 , Jul 30, 2013
      sau mai e o posibilitate.

      Exista acolo combinatori care te baga in coada de handicapati si nu stai la
      coada decat putin.

      http://www.nypost.com/p/news/local/manhattan/disney_world_srich_kid_outrage_zTBA0xrvZRkIVc1zItXGDP

      ak

    • ARIN
      Message 2 of 8 , Aug 2, 2013
        Parca pana nu demult va plangeati de faptul ca romanii abordeaza o gramada de lucruri "romaneste"? >:)

        Codruta

> [...]

        > Daca vrei si mai multe detalii, poti sa-mi scrii pe email-ul personal.
        >
        > Am folosit si FASTPASS, o idee foarte buna, dar nu-mi amintest sa fi

      • Cornel
        Message 3 of 8 , Aug 2, 2013
          --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, "ARIN" <arininfo@...> wrote:

          > Parca pana nu demult va plangeati de faptul ca romanii abordeaza o gramada de lucruri "romaneste"? >:)
          >

          > Codruta

          "Alberto Kurtyan" nu-i roman. Si nu-i nici italian... :)

          [...]