Re: [EfR] 14 iunie - ziua cand n-am murit...

  • ARIN
    Message 1 of 38 , Jun 30, 2013
      NORMAL ca "nu trebuie dat cu barosul" - cei de la Revolutie trebuiau, de fapt, sa-i faca lugu-lugu lui Ceausescu iar ãstia care au iesit in Piata Universitatii sunt, ca sa citez din clasici, "niste golani" :-P

      Ce-mi PLAC mie astia cu dublu discurs!!!

      Codruta

      Message 38 of 38 , Jul 10, 2013
        Boboru', saracu' alege si el, din ce i se ofera - nu POTI alege pe cineva care NU candideaza, astea sunt listele, din astea alegi!! Din cauza asta si absenteismul (care a ajuns la cote ingrijoratoare) la vot!! :(

        Tu ai idee CE greu mi-a fost mie anul trecut sa imi exercit, totusi, "dreptul la vot"? Pana la urma, am pus stampila pe unii despre care nu stiam f. mult (niste "independenti") - dar cred ca nu au avut prea mari sanse ;)

        "Mosulica sarac, cinstit, cu experienta, care sta in apartament", a votat boboru' de vreo 3 ori (daca nu 4?) dupa 1989 >:))

        Codruta