Re: Meditatii

  • Florentina Mioara Perju
    Message 1 of 24 , Mar 6, 2013
      Buna,

      Daca vrei sa apelezi la un tutor prin agentie cred ca cel mai bine este sa discuti cu ei si chiar sa le propui tu cat poti oferi.Ei oricum au o baza de date si care tutor se va arata disponibil sa lucreze cu tine, va fi practic de acord si cu plata. Cel mult poti sa oferi marire sa zicem 10%, in functie de performantele obtinute. Pentru suma oferita tu poti cere ajutor pentru o sg materie sau pentru mai multe o data. Poti cere ajutor doar la o singura tema sau referat, de pe azi pe maine.

      Uite si cateva site-uri care ofera ajutor gratuit:

      Homework Help is a free online math help resource for students in Grades 7-10.  https://homeworkhelp.ilc.org/

      French language tutoring service to help students in French
      language schools from grades 1 to 12 with their homework. This service
      is currently available to francophone students from the Yukon,
      Saskatchewan, Alberta, Nunavut and Ontario.: http://www.sosdevoirs.org/a-propos/english/

      Free online tutoring by certified Ontario teachers. Get homework help in English and sciences for grades 9-12 and math for grades 11-12. It's
      live and anonymous! The chat rooms are open Sunday to Thursday, 5:30
      p.m. ET to 9:30 p.m. ET.                   http://www.ilc.org/aat/index.php

      Seara buna in cont!

      ________________________________
      Message 2 of 24 , Mar 7, 2013
        O experienta cu un anunt din ziar; $120 / 2 hrs;s-au platit cateva ore si nu au fost de ajutor (din pacate nu au fost pe aceasi lungime de unda). Stiu ca aici daca ajungi la avocat, contabil, mecanic, etc, se plateste chiar mai mult pe ora; dar fiecare-si cunoaste bugetul si pentru bugetul nostru e prea mult $60/hr. Daca te gandesti ca la un Investment in viitorul copilului, poate ca nu e mult, dar ...
        Copilul e in cl a XI-a; are note bune, dar considerand ca va veni timpul pt aplicatiile pt Universitate, as trebui sa fie foarte bune;
        Sincer mie imi place matematica si am mai ajutat cu cunoastiintele mele; dar aici materia e diferita de ceea ce faceam noi odata in liceu si mi-am prins urechile la functii grafice. Poate e de ras ceea ce gandesc eu..dar acum stateam si ma gandeam daca nu ar fi mai bine sa ma apuc sa invat eu partea asta; din pacate in manual lipseste partea de teorie si nu stiu de unde sa incep.
        Multumesc de sugestii. M-am uitat pe site-uri; nu spun nimic de pret; considerand ca pe langa tutore sunt si altii de platit, probabil ca e destul de piperat.

        S.

        --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, ioan <ioiai40@...> wrote:

> [...]
        > Dar, mi se pare cam tirziu in ultimul an de liceu, ar fi fost mai bine din clasa a 9-a, ca sa-i faci o fundatie solida elevului. (e doar parera mea, nu vreau sa jignesc)
        > Niste amici isi duc copilul care este in clasa aVIII-a doua ore pe saptamina la o scoala unde predau doi profesori romani, sot si sotie. Pretul este in jur de $170/ luna , 16 ore, care mi se pare foarte bun in comparatie cu scolile aminitite pe site. Clasa are 1010 elevi. Miine o sa am mai multe informatii despre adresa lor si o s-o afisez.

      • Doru Zavoianu
        Message 3 of 24 , Mar 7, 2013
          Ce ziceti de www.khanacademy.org ?

          ________________________________
> [...]

          > Niste amici isi duc copilul care este in clasa aVIII-a doua ore pe saptamina la o scoala unde predau doi profesori romani, sot si sotie. Pretul este in jur de $170/ luna , 16 ore, care mi se pare foarte bun in comparatie cu scolile aminitite pe site. Clasa are 1010 elevi. Miine o sa am mai multe informatii despre adresa lor si o s-o afisez.

        • Cristina Iancu
          Message 4 of 24 , Mar 7, 2013
            Stiu ca pt copiii mai  mici exista aceasta scoala (cerc de mate) http://www.spiritofmath.com/. Poate exista ceva similar si pt liceu.

            Cristina

            >________________________________

          • Petru Rotariu
            Message 5 of 24 , Mar 7, 2013
              Salut,Stie cineva cum putem face rost de un certificat de catolic ca sa inscriem copilul la scoala Catolica?Suntem deja crestini dar vrem sa insciem copilul la scoala catolica (nu neaparat din motive religioase).Cazul este in Toronto.Multumesc anticipat pentru orice informatie.
              To: EscapeFromRomania@yahoogroups.com
              From: simonabotez2005@...
              Date: Thu, 7 Mar 2013 14:48:17 +0000

> [...]

              > Niste amici isi duc copilul care este in clasa aVIII-a doua ore pe saptamina la o scoala unde predau doi profesori romani, sot si sotie. Pretul este in jur de $170/ luna , 16 ore, care mi se pare foarte bun in comparatie cu scolile aminitite pe site. Clasa are 1010 elevi. Miine o sa am mai multe informatii despre adresa lor si o s-o afisez.

            • simona botez
              Message 6 of 24 , Mar 8, 2013
                Cred ca cel mai usor se pot obtine din Romania.

                La un moment dat, cand eram inca in Romania, am trimis o adeverinta cuiva in Canada. Prin ceva cunostiinte catolice, am luat legatura cu un preot catolic si i-am explicat situatia. Contra unei donatii a fost de acord sa dea adeverinta.

                Cand noi am venit am vrut sa facem la fel, am apelat la aceleasi cunostinte, dar nu s-a mai putut. Atunci am apelat la un alt preot de la biserica Romano-Catolica din localitate, si am adus din Romania o scrisoare in care se punea ceva de genul ca: persoana  X (numele copilului) doreste sa fie covertit la religia catolica si urmeaza cursurile..., nu mai stiu exact cum se cheama procesul.
                A fost de ajuns pt inscriere.

                De asemenea stiu doua familii, una in Mississauga, una in Oakville, care au vorbit la scolile catolice  de care apartin si au dus  o hartie de la preotul ortodox din localitate, in care se spunea ca este OK ca acel copil ortodox sa mearga la o scoala catolica si sa faca ore de religie. Pe considerentul ca sunt religii inrudite, copii au fost acceptati la scolile catolice. Dar asta depinde de conducerea scolii. La o alta familie nu a functionat aceasta metoda.

                Pentru liceu nu conteaza asa mult, liceele catolice accepta in limita locurilor si copii de alte religii.

              • Petru Rotariu
                Message 7 of 24 , Mar 8, 2013
                  Multumesc.
                  To: EscapeFromRomania@yahoogroups.com
                  From: simonabotez2005@...
                  Date: Fri, 8 Mar 2013 07:34:36 -0800
                  Subject: Re: [EfR] Certificat de botez catolic pentru scoala?

> [...]

                  Pentru liceu nu conteaza asa mult, liceele catolice accepta in limita locurilor si copii de alte religii.

                • Gabriela Missir
                  Message 8 of 24 , Mar 8, 2013
                    Sau, o alta varianta ar fi Enoch Education, sau alte centre, unde sint mai multi elevi - in jur de 10-14 la un profesor si costa in jur de 400 pe an scolar. bafta
                    To: escapefromromania@yahoogroups.com
                    From: ioiai40@...
                    Date: Wed, 6 Mar 2013 20:28:02 -0800
                    Subject: Re: [EfR] Meditatii

> [...]

                    >Nu stiu daca pe aici (GTA) se obisnuieste ca elevii sa faca meditatii (de exemplu in clasa a XII-a), la matematica sau engleza, sau alte materii. Care ar fi alternativele si care este costul? Aveti recomandari?

                  • ioan
                    Message 9 of 24 , Mar 10, 2013
                      Buna Simona,
                      Am aici mai multe informatii in legatura cu scoala de care-ti aminteam.
                      Am fost simbata la niste discutii si mi se pare destul de serioasa scoala, si profesoara.
                      Se preda la nivel destul de avansat, sint mai multe nivele (8) si cine le parcurge se joaca la liceu si facultate cu matematica.
                      Sper sa nu ma-nsele prima parere. Are clase de cite 10 elevi, de la 4 dupa masa pina la 9 seara de luni pinia vinerea, iar simbata de la 9 am la 3 pm.
                      Durata la un curs este de 2 h sau 1-1/2 h.
                      Ioan
                      Valeria Vatamanu
                      Teacher and Founder
                      Viva Math Inc.
                      1315 Lawrence Ave. E, unit 507,
                      Toronto, ON, M3A 3R3
                       416 391 4717
                      416 571 4717

                      ________________________________
> [...]

                      > Niste amici isi duc copilul care este in clasa aVIII-a doua ore pe saptamina la o scoala unde predau doi profesori romani, sot si sotie. Pretul este in jur de $170/ luna , 16 ore, care mi se pare foarte bun in comparatie cu scolile aminitite pe site. Clasa are 1010 elevi. Miine o sa am mai multe informatii despre adresa lor si o s-o afisez.

                    • paul_anca
                      Message 10 of 24 , Mar 12, 2013
                        acolo unde isi declara rezidenta.

                        --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, Matei Liliana <matei_liliana@...> wrote:

                        > Buna ziua,
                        >
                        > As dori daca stie cineva, o persoana care nu are sot/sotie/copii si nici proprietate in Canada si lucreaza in US, unde ar fi mai bine sa faca taxele ? in Canada sau US? in statul in care se duce taxele sunt mici..si ar fi mai bine acolo ..
                        > Poate mai sunt care au trecut prin asa ceva si au experienta.
                        >
                        > Multumesc
                        >
                        > Liliana

                      • Matei Liliana
                        Message 11 of 24 , Mar 12, 2013
                          Multumesc pt raspuns,

                          As dori mai multe informatii despre romanii din Seattle nu prea reusesc sa dau de un forum, are cineva legatura cu romanii din statul Washington ? Exista comunitate de romani pe acolo?

                          Liliana

                          ________________________________
> [...]
                          > Poate mai sunt care au trecut prin asa ceva si au experienta.

                        • paul_anca
                          Message 12 of 24 , Mar 12, 2013
                            tre' sa existe, doar nu era vorba ca a doua limba vorbita la micro$oft este romana? Redmond, WA, One Microsoft Way

                          • Matei Liliana
                            Message 13 of 24 , Mar 12, 2013
                              Asta am citit si eu pe undeva, dar cum sa dau de ei...unii se duc altii pleaca, poate or fi si  romani care stau pe acolo..
                              Merci,

                              Liliana

> [...]

                              > As dori mai multe informatii despre romanii din Seattle nu prea reusesc sa dau de un forum, are cineva legatura cu romanii din statul Washington ? Exista comunitate de romani pe acolo?

                            • douamii 2000
                              Message 14 of 24 , Mar 12, 2013
                                Scrie-mi pe adresa personala.

                                Message 15 of 24 , Mar 14, 2013
                                  --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, paul_anca@... wrote:

                                  > tre' sa existe, doar nu era vorba ca a doua limba vorbita la micro$oft este romana? Redmond, WA, One Microsoft Way

                                  Ma intreb daca chiar crede cineva aiureala asta :)?
                                  Ovidiu