File - regulament

  • EscapeFromRomania@yahoogroups.com
    Message 1 of 438 , Mar 3, 2013
      Salutari la toata lumea,

      Pentru un cadru mai placut de discutii pe aceasta lista, am stabilit cateva reguli.

      Va rog sa:

      - pastrati un LIMBAJ DECENT in mesajele dumneavoastra.
      Incercati sa nu scrieti cuvinte cu care nu v-ati adresa copiilor
      dumneavoastra.

      - pastrati TOPICUL acestei liste si sa nu postati mesaje ce nu au nimic in
      comun cu aceasta lista.
      Sunt acceptate mesajele ce prezinta procedurile birocratice necesare pentru a
      te stabili intr-o alta tara, sau pentru a primi un permis de munca.
      Sunt bine venite mesajele ce prezinta posibilitati de integrare in alte
      locuri, precum modalitati de a-ti gasi o locuinta, o slujba, asigurari
      medicale si sociale, etc.
      Sunt asteptate mesajele ce prezinta experientele traite de altii.
      Nu voi tolera mesaje ce nu au nimic in comun cu lista.

      - incercati sa gasiti un SUBJECT potrivit cu mesajul dumneavoastra.

      - nu REPOSTATI in intregime un mesaj la care doriti da raspundeti.
      Folositi din mesajul initial doar atat cat este necesar pentru a va
      exprima opiniile.

      - daca totusi doriti sa postati mesaje OFF TOPIC, sau poate aveti nevoie de
      ajutorul unor colegi de lista, va rog ca la inceputul subiectului sa
      treceti OT.
      Totusi va rog sa nu apelati la mesajele OT decat in cazuri de
      �forta majora�.

      In cazul in care nu vor fi respectate regulile acestei liste, autorii mesajelor �neplacute� vor fi exclusi de pe lista.
      Sper ca totusi sa nu fie necesar sa apelez la asemenea masuri extreme.

      Pentru a evita situatiile neplacute in care cineva se inscrie pe lista doar pentru a posta cateva reclame sau mesaje total off-topic, am restrictionat pentru noii membrii postarea direct pe lista.
      Pentru noii membrii, mesajele dumneavoastra vor fi moderate.
      Astfel, la primele mesaje ce le veti posta pe lista veti avea nevoie de confirmarea moderatorului pentru a aparea mesajele pe lista.
      Concret, in momentul in care veti trimite un mesaj catre lista, acesta nu va aparea automat pe lista, ci va aparea cu o oarecare intarziere, timp in care va fi aprobat.
      Dupa ce veti trimite primele mesaje catre lista, daca sunt "in regula", veti trece in categoria membrilor ce nu au nici un fel de restrictie.

      Daca aveti propuneri de imbunatatire a acestui regulament, sau critici, va rog sa-mi scrieti pe adresa privata:
      nicutim@...

      Toate cele bune va doresc.

      Nicu
    • EscapeFromRomania@yahoogroups.com