ia te uita!!!

  • ARIN
    Message 1 of 5 , Feb 11, 2013
      HABAR nu aveam ca "invaliditatea" poate fi, in Canada, motiv de "deportare"!!!

      http://www.hotnews.ro/stiri-diaspora-14111037-romanca-emigrata-canada-incearca-obtina-ordin-anulare-deportarii-dupa-autoritatile-decis-fiica-este-incompatibila-medical.htm

      Codruta

    • Gabriela
      Message 2 of 5 , Feb 11, 2013
        Pai asa, care-cum se imbolnaveste in Canada, e deportat? Parintii au statut legal? Ca nu mi-e clar cum de ar putea sa o deporteze pe fata? Singura???

        Wow...In ce lume traim...

        Cu drag
        Gabriela M
        Toronto
        --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, "ARIN" wrote:

        > HABAR nu aveam ca "invaliditatea" poate fi, in Canada, motiv de "deportare"!!!

> [...]
      • Maria Constantin-Evenson
        Message 3 of 5 , Feb 11, 2013
          Aici povestea detaliata:
          http://www.thestarphoenix.com/news/Woman+daughter+face+deportation/7880744/story.html

> [...]

          --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, "ARIN" wrote:

          > HABAR nu aveam ca "invaliditatea" poate fi, in Canada, motiv de "deportare"!!!

        • Matei Liliana
          Message 4 of 5 , Feb 12, 2013
            Nu stiu cum este cu deportartea, dar stiu ca ajutorul celor care sunt bolnavi sa se integreze este minim in Canada, in ciuda multor non-profit organisation care spun ca numai asta fac, si in ciuda multor bani care se consuma. cu asta !??
            Desi cred ca guvernului nu-i convine sa plateasca pe multi pe ODSP, totusi tot ei imping pe multi sa ajunga acolo pentru ca nu este nimeni sa intanda o mana de ajutor celor care doresc sa munceasca. Din pacate stiu un canadian care avand niste probleme de sanatae in sept anul trecut era in  pragul sinuciderii caci nu vedea nici un viitor pentru cazul sau, este singur si fara srpijin, singurul lucru este sa aplice pe Ontario works si pe ODSP, aproape toate coduc acolo, desi el a putea sa munceasca daca ar gasi un employer care sa intelega cateva din nevoile lui. Odata ce ajungi ep ODSP, abia atunci poate ai putea avea ceva sprijin, dar intai tot ei te conduc acolo...Pare straniu sa nu gasesti sprijin atunci cand vrei sa lucrezi si sa nu te ajute inainte de a intra pe banii lor...
            Deci, pe mine nu  ma mira astfel de lucruri, poate fi adevarat.

            Liliana

> [...]

            --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, "ARIN" wrote:

            > HABAR nu aveam ca "invaliditatea" poate fi, in Canada, motiv de "deportare"!!!

          • apaminerala
            Message 5 of 5 , Mar 1, 2013
              Pai eu stiu un roman care a venit fara picioare, in scaunul cu rotile, si acum are picioare din alea scumpe, de poate alerga cu ele, precum Oscar Pistorius.
              De unde se vede ca perseverenta ajuta.
              Tudor