Re: Dosar emigrare Canada

  • dak_sha2002
    Message 1 of 37 , Nov 1, 2012
      Lumea aia "altfel" pe care o imaginezi tu nu exista decit in imaginatie, nu si pe planeta asta.

      A imigra in alta tara, Canada sau alta, nu te fereste de idioti sau de nemernici, ci iti da doar posibilitatea sa ii eviti mai usor.

      O lume libera nu e o lume perfecta, ci e un loc unde si tu faci ce vrei (in limitele legii) si ala care nu-i cinstit incearca sa faca ce vrea (incalcind legea). E greu insa de trasat linia si despartit griul de neghina.

      De aia sistemele occidentale (cel putin in teorie) prefera sa riste sa ii ierte pe unii care incalca legea/regulile decit sa pedepseasca nevinovati.

      Pe de alta parte modul tau de a gindi e folositor ca sa ne ferim de a ne amesteca cu shmenarii, insa e pagubos pentru o societate ca Romania. Eu cred ca asta e unul din motivele pentru care la suprafata au iesit dupa 1989 in general pushlamale atit in economie cit si in politica.

      Ai dreptate cu fericirea, e o stare interioara care depinde destul de putin de lumea din afara, daca te simti bine in Romania atunci nici nu are rost sa te complici cu emigrarea.

      --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, Maria Barbu <mariabarbu2001@...> wrote:

> [...]
      > O viata fericita va doresc, oriunde va aflati! Eu am descoperit dupa acest episod ca faptul de a fi fericit nu depinde de un loc anume ci de mine. Nu regret ca nu am emigrat.

    • nicu
      Message 37 of 37 , Nov 5, 2012
        salutari,

        as dori sa va reamintesc rugamintea de a dezbate ideile nu persoanele.

        va multumesc.

        nicu