Re: [EfR] Comwave - telefon local

  • Dan Nedelcu
    Message 1 of 47 , Jun 1, 2012
      Adaptorul VoIP il conectezi in routerul tau si poti sa folosesti un
      telefon normal conectat in adaptor. Ca sa obtii un numar de telefon voip
      si sa-l ai functional dureaza 15-30 minute.
      Ca sa portezi numarul vechi daca vrei sa-i pastrezi dureaza 2-3
      saptamani iar cererea de portare trebuie trimisa la noul provider.
      Nu anula contractul cu vechea companie pana ce portarea nu e terminata,
      altfer pierzi numarul vechi.

      Numai bine!
      Dan

      On 5/31/2012 11:02 PM, Diana Aftan Rusu wrote:

      > Multumesc Florin, Paul si Dan.
      >
      > Dan, VOIP adaptorul il conectezi direct la internet? Am sa pot folosi
      > telefonul normal sa connectez? Eu sint total pe dinafara si nu am
      > experienta deloc. Ne mutam simbata si sper sa reusesc ceva sa fac sa
      > am telefonul inapoi.
      >
      > Un weekend placut,
      > Diana
      >
      > ________________________________
      > From: Dan Nedelcu <dan.c.nedelcu@...

    • Dan Nedelcu
      Message 47 of 47 , Jun 7, 2012
        Asa e si cu Bell poti sa negociezi bine cand le spui cuvantul magic
        anulare insa eu ma saturasem sa fac sportul asta in fiecare an. La
        Teksavvy pretul afisat era cam cat de jos puteam negocia cu Bell, nu e
        nici un contract si bandwidth-ul mult mai mare. N-am avut nici o
        plangere referitor la serviciul de la Bell si am acum un serviciu la fel
        de bun de la Teksavvy.

        Numai bine!
        Dan