File - autorespondere

  • EscapeFromRomania@yahoogroups.com
    Message 1 of 375 , Apr 1, 2012
      Salutari la toata lumea,

      In acest mesa puteti gasi lista cu informatiile ce le puteti obtine automat de la autorespondere.

      In acest moment sunt disponibile urmatoarele mnesaje mesaje:

      1. intrebarile continute in chestionarele pentru permisul de conducere G1.
      g1@...
      g1_1@...

      2. informatii generale despre autoresponderele EfR
      efr@...

      3. povestiri de la interviuri.
      interviu1@...
      interviu2@...
      interviu3@...
      interviu4@...
      interviu5@...
      interviu6@...
      interviu7@...

      4. informatii despre dosarul de emigrare pentru partea engleza.
      dosar@...

      5. informatii referitoare la emigrarea in australia
      australia@...

      6. noul punctaj pentru emigrare in Canada, partea federala.

      new_regs@...
      new_regs1@...

      7. informatii despre Noua Zeelanda
      nz@...

      daca mai doriti informatii despre autorespondere va rog sa-mi scrieti pe adresa privata:
      nicutim@...

      toate cele bune va doresc.

      nicu
    • EscapeFromRomania@yahoogroups.com