scuze (Re: [EfR] late credit card payment)

  • docarnu
    Message 1 of 55 , Jul 1, 2011
      > Dragilor, in SUA nu da nimeni doi bani pe scuze, asta e un obicei
      > romanesc: una doua ne scuzam ca asa ne-au educat pe vremuri, asta
      > merge la o lume in care domina bunul simt, in ziua de azi
      > occidentului nu-i pasa de bunul simt ci de bani.
      >
      > Asa ca mai moale cu scuzele ca nu sinteti vinovati cu nimic!

      Adica vrei sa spui ca in Romania domina acum bunl simt in timp ce americanii sint salbatici?
      A, sau poate vrei sa spui ca "pe vremea mea" domina bunul simt? :D pffff... asta e sindrom clar de imbatrinire si inrozire a trecutului... pe vremea ta era un turnator la fiecare 5 romani (parca asa) si 80% din populatie facea ceva ilegal ca sa supravietuiasca. Macar ca "aducea"ceva de la serviciu, o agrafa, o galeata de nisip, dadea o tigara la doctor, lua o tigara, d-astea. Tot pe vremea aia tot mirlanul capatase puteri mari si se umfla in pene cu ele.
      Daca comunsimul a facut ceva a fost sa atenueze din bunul simt, si se vede si acum cu ochiul liber.

      In vest regulile de politete intre persoane sint foarte asemanatoare cu cele din Romania daca nu mai severe si mai clare. Evident relatia intre o persoana si o companie nu e ca intre doua persoane, si scuzele nu tin loc de bani. Dar chiar si asa de multe ori cazul tau e la discretia unei persoane dintr-o companie intr-o zona in care poate nu are un guideline strict, si atunci conteaza si cum te porti.
      Ovidiu
    • Cornel
      Message 55 of 55 , Jul 12, 2011
        --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, "dak_sha2002" <cartan_badea@...> wrote:

        > Trebuia sa-ti atrag atentia ca modul cum intelegi tu o discutie e gresit, nu numai ca deviezi de la subiect si manipulezi grosolan sensul celor spuse de unul sau altul dar, in loc sa te mentii la ce discutam si la o dezabatere de idei, te pretezi la mojicii si la atacul la persoana. Vrei sa-ti dau si exemple? Ai unul mai sus cu "roman verde", al doilea cind te-ai legat de nevasta lui Radu, al treilea cind ai adus in discutia virsta mea si pot sa mai caut.

        Cred ca ma confunzi: nu m-am legat de nevasta nimanui.

        Tot ce-am spus, am spus despre BBB, care n-ar fi o institutie/firma chiar curata. Argumentele (pe care tu nu vrei sa le vezi) sunt ca BBB acorda "note bune" firmelor ne-curate, dar care "cotizeaza".

        La afirmatiile mele in sensul de mai sus, tu ai sarit ca ars, cum ca unii romani nu sunt in stare decat sa distruga (pentru ca, dupa parerea ta, economia romaneasca dinainte de '89 era grozava! Da, a fost, dar numai pentru barter in cadrul blocului sovietic).

        Am luat acea atitudine fata de BBB pentru ca de la o asemenea firma este de asteptat integritate 100%! Daca tu esti OK cu integritate a BBB de 50-75%, e treaba ta.

        N-am sa mai spun ca imi e mila de tine. Am sa spun ca modul tau de gandire este ingrijorator! Ai grija de tine, zau! :))