Re: [EfR] Articol interesant - O treime din canadieni nu au din ce sa faca economii

  • ARIN
    Message 1 of 182 , May 1 12:01 AM
      Deschisa - ne-deschisa, lumea are dreptul la putina INTIMITATE - si NU cred ca e cazul sa poata oricine vrea sa-si bage nasu' la mine in dulap si in frigider si sa stie ce cumparaturi mi-am facut, de unde si FIX la ce restaurant am avut eu chef sa mananc in ziua cutare!!!

      Pana una-alta, unele lucruri sunt numai pentru familie si prieteni - NU e treaba guvernului (sau a adminilor de baze de date de la nu'sh ce banca) sa stie PRECIS cate prezervative folosesc eu pe luna, de exemplu!

      Daca e p-asha, de ce nu ti-ai pune un banner maaaare, pe casa si pe masina: "azi merg sa mananc la ###, am sa beau 700 ml vin - si dupa aia am sa fac sex de 5 ori"?

      ?????????????

      Codruta

      From: cornel_2000_ca

      --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, Radu Handorean <xraduhx@...> wrote:

      Asigurare de sanatate, formular de
      > completat: "fumator?" raspuns "nu". persoana are nevoie de asistenta medicala si
      > se descopera ca e fumator. a inceput sa fumeze dupa sau inainte de a fi raspuns
      > la formular? este minciuna in formular sau nu?

      [...]

      > Altul nu vrea sa apara tranzactii zilnice de $10 la magazinul de alcool.

      [...]

      > Altul merge si cumpara de la Victoria's Secret un costum pentru sotia care peste
      > o luna implineste varsta x. Nevasta vede cheltuiala pe credit card statement dar > nu vede cadoul [...]

      Din exemplele tale, se pare ca traim in lumi total diferite: "lumea ta" este una in care oamenii trebuie sa se ascunda de autoritati, de sotie, de vecini. Mai toate cumparaturile par sa fie ceva ilegal ori legate de un viciu ori pentru ca nimeni n-ar incredere in nimeni (exemplul cu sotia care n-are rabdare pana la ziua de nastere si reactioneaza cum ai spus este aparent comic, de fapt este chiar trist).

      Lumea in care traiesc (si pentru care m-am mutat in Canada), este una deschisa precum au fost britanicii care s-au stabilit aici: daca mergi in cartierele inca locuite majoritar de descendenti ai britanicilor, o sa vezi ca ei nu se ascund de nimeni, nu construiesc garduri inalte si nu-si acopera ferestrele cu obloane de lemn, precum, de exmplu, germanii. Poti vedea ce au si ce fac (, canadienii in casa lor si se poarta asa pentru ca n-au ce ascunde.

      Asta este viata pe care mi-a oferit-o Canada si care imi place, pentru ca daca-mi placea sa ma uit peste umar de cate ori cumpar o bere ori de fiecare data cand completez un formular, ramaneam in Romania.

    • Emil Mihaileanu
      Message 182 of 182 , Jun 10, 2011
        hai ca m-ai convins sa ma mut in QC...
        tine cont ca pentru ca QC sa traiasca ia bani de la guvern pe cand ON plateste... de aia nu se pot compara apples (QC) cu oranges (ON)...

        Emil - Toronto

        To: EscapeFromRomania@yahoogroups.com
        From: stejarul_2000@...
        Date: Fri, 10 Jun 2011 07:46:09 -0700
        Subject: Re: [EfR] Asigurare masina - De ce in Quebec sint ratele asa de mici?

        Hai sa va spun una pe sleau ca sa pricepeti mai bine. In Ontario asigurarile sint in mina mafiei evreiesti. Ei au avut nerusinarea sa vina in instanta si sa ceara marirea asigurarii RETROACTIV. Iar judecatorul a zis ca e de acord. Asta e Ontario. Desteptati-va !!!!!

        From: J R <rrjackie@...>

        To: EscapeFromRomania@yahoogroups.com

        Si ar mai fi ceva. In QC asigurarea acopera doar masina si celelalte pagube

        produse obiectelor/proprietatilor, etc. NU acopera dauna produsa unei/unor

        persoane/pasageri. Nu stiu daca m-am eprimat f clar; e ora 2 dimineata.

        Partea "umana" e acoperita de cei care gestioneaza permisele de conducere

        (SAAQ). Daca eu lovesc pe cineva si cel din masina lovita e ranit, asig mea

        va plati masina iar cheltuielile legate de victima vor fi acoperite de catre

        SAAQ. Cel putin asa era acum vreo 5-7 ani.

        Nu am mai intrat pe EFR de ani de zile

        Toate cele bune tuturor

        --

        Speranta trebuie sa moara ultima!

        apoi veti primi un mesaj la care trebuie sa dati reply!