Patut copil - free

  • Matei Liliana
    Message 1 of 24 , Feb 1, 2011
      Am o prietena care are un patut pentru copil. Am inteles ca este intr-o stare foarte buna.
      Daca stiti pe cineva interesat va rog sa ma contactati.

      Multumesc

      Liliana

    • Radu Handorean
      Message 2 of 24 , Feb 2, 2011
        Dupa destule discutii pe tema asta, hai sa ma bag si eu ca musca americana in
        laptele canadian :) Mai fratilor, consulatul ala pe spinarea cui e tinut? A
        contribuabilului roman care plateste taxe in Ro, e asa sau nu? Asadar voi cei
        din Canada (si la fel se poate aplica si in USA, dar acolo a fost sa fie
        povestea) beneficiati de acele servicii si platiti niste taxe, dar platiti
        pentru cand mergeti dupa acele servicii, acele taxe nu tin un consulat in
        functie. In concluzie, care e dreptul de a face gura? Da, exista comoditati,
        mofturi, preferinte. Face careva scandal ca nu are supermarket within walking
        distance si i se pare cuiva sa i se cuvine acest lux? Care e diferenta cu
        consulatul? Ro il pune unde vrea ca Ro il plateste. PUNCT. Sa cumperi a,b mergi
        pe jos, pentru c,d mergi cu masina si pentru e,f iei avion. Probleme?

        Serios, cat timp nu da unul din Canada bani sa tina un consulat deschis mi se
        pare incorect sa fie trasi la raspundere cei din Ro pentru unde il planteaza.
        Acolo il vor acolo il pun, sunt banii lor, ii priveste. Uitati pentru cate
        probleme trebuia mers in jegul din bucuresti ca "taranii" din provincie nu aveam
        cum sa ne rezolvam problema aproape de casa? Era bine? Nu. Inseamna sa acecptam
        asta oricum? Nu. Dar acolo plateam taxe statului, aici din cate imi inchipui eu
        nu da unul un dolar pentru statul roman. In Canada te sui in avion si mergi sa
        iti rezolvi problema unde or fi plantat aia consulatul, si dincolo de cercul
        polar, mai usor decat in Ro se suie un om in tren sa vina din inima Ardealului
        la bucuresti sa o rezolve. Ne-am invatat in America de N cu comfort si toate la
        nas si pretindem si de unde nu avem dreptul? Acolo vor ei sa il puna si acolo
        ofera ei serviciile. Pa si la revedere. Vrei aproape de consulat? Iti iei casa
        pestre drum. It's just that easy :) Daca nu era niciun consulat in toata tara si
        toate se rezolvau la ambasada din capitala? Adica daca e numai caldut nu e bine,
        trebuie sa fie cald de-a dreptul si cu masaj?

        Zau ca nu cred ca merita atata cerneala :) Mai bine dezbatem de ce economia
        creste si job market nu, cel putin asta e la moda la radio in USA :)

      • ARIN
        Message 3 of 24 , Feb 2, 2011
          De exemplu eu nu as avea nimic impotriva ca, din banii mei (dat fiind ca platesc taxe in RO - desi sunt pe punctul de a LASA guvernul asta de ***** sa se descurce fara mine si banii mei >:) sa se faca inca un Consulat care, intr-adevar, sa fie UTIL romanilor din CA (dintre care pe unii ii consider chiar prieteni - ca de fapt cu cativa m-am si intalnit de-a lungul timpului, nu doar am corespondat :)

          Problema MEA, insa, este ca eu NU cred ca acel Consulat va rezolva prea multe probleme in realitate - ci doar ca unii vor sa "inventeze" posturi - si anume: unele unde e mai greu de verificat daca nu cumva banii sunt tocati degeaba - sau... pe cine stie mai ce... >:

          Am din nefericire exemplul altor "consulate" unde romanii sunt tratati, in cel mai bun caz, "la oha" (daca nu chiar in stil "securistic" si marlanesc) si unde, mai ales, cheltuielile sunt NEjustificate!!! Bani f. multi dati pe cladiri supraevaluate, chirii asemenea, dotari care nu sunt necesare - samd...!!!

          Va reamintesc ca medicilor li s-au REDUS salariile (numai anul trecut peste 8000 au PARASIT RO, in cautarea unei vieti mai decente - oameni scoliti pe banii NOSTRI!!!), profesorilor - la fel... etc... Si NU doar atat: dar au fost REDUSE o GRAMADA de posturi, in RO, pe considerente de "criza economica" - posturi ABSOLUT necesare!!! Nu mai vorbesc de jenanta si CRETINA reducere de posturi din teatre, Opera etc. - pai, CUM, tovarasi? nu se poate juca o piesa si cu actori mai putini? ce trebuie atatea viori la un concert, cand si 3 fac suficient zgomot?

          La "cheltuielile cu sanatatea" (care au ajuns sa existe fara sa iti mai asigure NIMIC) samd. nici nu mai VREAU sa ma gandesc - ca ma enervez din nou!!! >:

          BUN! deci se reduc posturi - in schimb, se infiinteaza un nou Consulat! Cum am zis: eu n-as avea NIMIC impotriva, daca as sti ca acesta va rezolva multe probleme, pentru multi romani din CA! Parerea mea ferma este ca, totusi, facatura asta este o sinecura, pentru niste "clienti de partid"!

          ACESTA este baiul - din pct. meu de vedere...! >:(

          Codruta

          Message 4 of 24 , Feb 3, 2011
            Salutari la toata lumea!

            > Serios, cat timp nu da unul din Canada bani sa tina un consulat deschis mi se
            > pare incorect sa fie trasi la raspundere cei din Ro pentru unde il planteaza.

            Perfect de acord cu asta.
            Dar fiind o institutie publica, poate ar fi adjutat putina transparenta.
            Data fiind perceptia publica a felului cum se iau deciziile in administratia Ro, cred ca ar fi fost mai bine pentru ei sa comunice mai bine.
            Poate chiar au facut-o, dar noi nu am aflat de asta.

            Imi e greu sa cred ca la baza determinarii locatiei unui consulat stau doar considerente economice.

            De exemplu, acum cativa ani ma plimbam prin Wroclaw in Polonia.
            In central orasului vad steagul Ro, si o placa cu Consulatul Ro.
            Imi este greu sa cred ca sunt acolo mai multi Romani decat in Calgary, de exemplu.
            Singura explicatie la care m-am gandit e sa aibe grija de cei prinsi ca voiau sa treaca illegal in Germania.

            > Zau ca nu cred ca merita atata cerneala :) Mai bine dezbatem de ce economia
            > creste si job market nu, cel putin asta e la moda la radio in USA :)

            Pai asta e mult ma simplu. :)

            Daca sunt firma PQR cu sediul in Kansas, ce fabric scobitori, si m-am extins in afara US, unde am profit, firma mea creste fara a fi necesar sa angajez pe nimeni in US.
            Practic US nu vede nici marfa, nici oamenii, si poate nici banii, pentru ca ii voi reinvesti pe alte meleaguri.
            Valoarea firmei creste, prin urmare probabil ca va creste si valoarea actiunilor mele, creste indexul de bursa.

            Chiar pot beneficia de dobanzile reduse din US, sa ma extind in Asia, de exemplu.
            Bancile de unde iau imprumut la fel o duc bine, cresc si ele.

            acum intrebarea vine: daca vreau sa ma extind, dece as deschide o noua fabrica in US si nu la Rosu Imparat?

            nicu
          • ioan i.
            Message 5 of 24 , Feb 4, 2011
              nu uita ca si aici sint o masina de profit. Pasaportul si alte oferte sint pe banii romanilor din Canada!

              Message 6 of 24 , Feb 5, 2011
                salut Ioan,

                nu inteleg mesajul tau. chiar crezi ca un consulat scoate din taxe bani sa iasa
                in profit? pasapoartele costa oriunde, din taxele astea eu nu cred ca se tine un
                consulat.

                ________________________________

                  Message 8 of 24 , Feb 6, 2011
                    > depinde ce faci, unde esti deja (de unde te extinzi) si cine e Rosu Imparat :)
                    > (serios)

                    pai momentan fac scobitori (din lemn). le cumpar de la furnizori, le lustruiesc, le impachetez, si le vand.

                    vreau sa dezvolt o masina care sa te scobeasca in dinti. te ajuta sa deschizi gura, te masoara cu precizie si te scobeste.
                    dupa dezvoltare, voi face si productie.

                    cine este imparatul rosu, credeam ca e destul de clar.
                    daca face vreo diferenta, poti alege diverse variante,

                    nicu

                  • docarnu
                    Message 9 of 24 , Feb 6, 2011
                      > pai momentan fac scobitori (din lemn). le cumpar de la furnizori, le lustruiesc, le impachetez, si le vand.

                      Pai daca pentru asta iti trebuie numai o masina cu doi oameni si costurile cu munca nu-s asa mari din total poti sa stai si in USA sau Elvetia. Presupunem ca nu ejectezi nimic toxic, nu faci zgomot, d-astea, ca devine foarte scump.

                      > vreau sa dezvolt o masina care sa te scobeasca in dinti. te ajuta sa deschizi gura, te masoara cu precizie si te scobeste.
                      > dupa dezvoltare, voi face si productie.

                      Motivatia ar fi ca inginerul si proiectatul din USA, desi tot chinezi, sint mult mai competenti ca aia ai lui Rosu imparat. Cit o mai tine si asta.
                      Dupa aia fabrica de masini de scobit in dinti o deschzi la imparatul tau ca e mai ieftin. Numai ca nu o sa-ti prea cumpere lumea masina ca le e frica ca are plumb in scobitori si-ti toarna melamina pe git.

                      Ovidiu