Re: [EfR] cenzura pe lista

  • Eva M
    Message 1 of 9 , Sep 24, 2010
      Nicu,
      Ai deplina dreptate.

      Eva

      ________________________________
      From: nicu <nicutim@...>
      To: EscapeFromRomania@yahoogroups.com
      Sent: Fri, September 24, 2010 9:54:24 AM
      Subject: [EfR] cenzura pe lista

      salutari la toata lumea,

      periodic primesc acuze de cenzura, sau ca tin partea cuiva impotriva altuia.

      v-as fi recunoscator daca imi veti atrage atentia in caz ca sunt nedrept. ca sa
      aibe efect, cred ca e important sa argumentati acuzatiile.

      doresc sa cred ca nu sunt multi din cei ce ma pot acuza de partinirea cuiva sau
      a unor idei, si de cenzura discutiilor.

      imi cer scuze ca din cand in cand cer oprirea unor discutii, dar sincer cred ca
      nu aduc nimic bun.

      sincer imi pare rau ca din discutiile interesante despre case s-a ajuns la
      discutiile care s-au ajuns.

      va multumesc pentru intelegere.

      nicu

    • nicu
      Message 2 of 9 , Sep 26, 2010
        salutari la toata lumea,

        > Puteti lua dreptul de acces al celor care perturba acest forum eventual dupa IP-ul calculatorului (daca se poate), sa zicem o varianta..

        mesajele sunt moderate functie de utilizatorii inregistrati pe lista.

        membrii noi, sunt ingeristrati ca moderati. mesajele postate trebuie aprobate de unul dintre moderatori, inainte de a putea aparea pe lista.

        dupa postarea mai multor mesaje bune, membrii sunt trecuti la nemoderati. adica mesajele le apar direct pe lista, fara a mai fi aprobate de moderatori.
        asta e pentru a face comunicarea mai activa.

        nu de putine ori, unii dintre membrii nemoderati sunt trecuti inapoi la moderati.

> [...]
        >
        > Sincer, asa cu mesaje de la administrator,  de acest fel dar si in general, nu mi se pare a mai fi forum si cred ca aici suntem de varste diferite, de la foarte tineri la mai  invarsta si s-ar putea gasi o cale civilizata care sa rezolve aceste situatii si fara prea multe comentarii pe marginea lor...care sincer deranjeaza..pe toata lumea..
        > Stergerea unor mesaje este cam oriunde pe Internet iar acest forum este vechi de 10 ani parca, nu?

        in primul rand, cred eu ca majoritatea celor care au ramas activi pe aceasta lista, au avut note bune la cei 7 ani de acasa.

        din pacate, periodic, mai apar elemente tulburatoare care ne scapa la moderat. sau la care depistam focul mai tarziu.

        momentan, nu am de gand sa schimb modul de functionare a listei.
        incerc sa fiu cat pot eu de fair.
        in caz ca gresesc, va rog sa-mi atrageti atentia.
        promit ca voi citi absolut toate mesajele cu idei de imbunatatire a listei!

        ce as dori sa schimb, este postarea de articole preluate din presa, de pe alte site-uri, sau link-uri.
        multe sunt interesante, dar altele nu sunt chiar potrivite pentru aceasta lista. sunt o multime de articole ce nu trec de moderare.

        daca aveti idei de imbunatatire, as dori sa le aflu.

        o saptamana buna sa aveti!

        nicu