Informatii

  • Bogdan Calin
    Message 1 of 33 , Aug 1, 2010
      Buna ziua
           Ma numesc Bogdan Calin, Cluj-Napoca Romania, absolvent al Universitati
      Babes-Bolyai Cluj-Napoca specializarea

      "Geografia Turismului".
          In prezent sunt student masterant anul I la
      specializarea "Prospectare si amenajare turistica" din cadrul Universitati
      mentionate mai sus.
          In urma unui curs de specializare organizat de Centrul de formare "Leonardo
      da vinci" Cluj-Napoca am obtinut atestatul de  Ghit turistic international
      +calificarea de Agent turism, in prezent lucrez de mai bine de un an 5 luni in
      domeniul hotelier (Receptie) si deasemenea fac demersuri pentru obtinerea
      Brevetului in turism, stagiul militar satisfacut "Cercetasi parasutisti", detin
      permis de conducere categoria B, limba engleza foarte bine, italiana avansat,
      impreuna cu prietena studenta masterant anul I domeniul Psihologie dorim sa
      emigram spre Canada sau SUA.
       Dorim unele informati cu referire la formalitati de plecare posibilitati de
      angajare,sistem sanitar, ori ce ar fi bine de stiut pentru 2 tineri care in cele
      din urma hotarasc sa faca acest mare pas
      Va multumim
       Cu stima

    • apaminerala
      Message 33 of 33 , Aug 11, 2010
        http://www.oiiq.org/ poate ajuta, daca va ginditi la Quebec.

        Din experienta altora, si nu a mea directa, e un certificat care initial tine 1 an, si e platit de stat.

        Daca te descurci bine ( cam asta a fost regula la cele 3 cazuri pe care le cunosc eu ) te propun aia sa sari peste ultimele 6 luni, si sa treci direct la examen.

        Mi s-a povestit ca examenul e dur, si ca trebuie sa stii carte destula, insa luabil.

        Cu pregatire suficienta si atenta din tara, si cu calcularea grijulie a pasilor, intr-un an profesezi.

        De asemeni, Europa de Vest poate fi o solutie interesanta, daca imi e permisa remarca asta.

        tudor

        Tudor Seicarescu
        Saving money for business worldwide

        www.sunabasarabia.com