spiritualitate in Canada & 10 ani EFR

  • vaideno vaideno
    Message 1 of 4 , May 1, 2010
      Buna!

      Apreciez curajul lui Tudor de a scrie acest mesaj pe EFR.

      Bravo si BUN VENIT,TUDOR!

      In urma cu 10 ani cautam altceva pe EFR(apartament,masina,job,etc).

      Eu vad in mesajul lui Tudor un salt si salut aceasta!

      LA MULTI ANI,si MULTUMESC,EFR!

      Tudor,nu cauta in afara ta,totul este in tine,orice raspuns,orice resursa.Trebuie numai sa-ti reamintesti.

      Iti trimit niste link-uri ,si nu uita ca ESTI ce alegi sa fii.

      Cu drag,

      Maria(Montreal)

      http://www.emergingearthangels.com/

      http://www.crimsoncircle.com/ChannelLibrary/Translations/Rom%C3%A2n%C4%83emRomanianem/tabid/289/Default.aspx

      http://www.editura-foryou.ro/

      http://alexandracoliba.blogspot.com/2009/03/grupul-espavo-descarcarea-tehnologiei.html

      http://spiritualharmonics.blogspot.com/2009/02/holon-of-ascensiona-hathor-planetary.html

      Plus  tu te sens vrai,plus le monde devient irreel.

      Message 2 of 4 , May 1, 2010
        Am trait sa o vad si pe asta ! Mare curaj iti trebuie sa scri pe o lista
        publica ! )))
        E plina Romania de "existentialisti " ,de "cufundatori in absolut" , de
        suflete care cauta ...or sti ele ce cauta . Sa ma ierte Dumnezeu dar omul
        cauta adepti si voi nu ati realizat ...Am cunoscut victime ale ale acestor
        tip de "cautatori" .Erau copii unor oameni ca voi ... NU va puteti imagina
        suferintele prin care au trecut vazandu-si copii prinsi in asemenea "curente
        spirituale" ...
        ...au trebuit ani ca sa repare raul facut ...
        Profita de confuzia lumii in care traim .
        Nimic din ce vedem nu e ce pare domnilor !
        Hristos a inviat !

        Message 3 of 4 , May 2, 2010
          Da' de ce sa fie "victime"?

          Poate se simt bine... >:)

          Daca nu s-ar simti bine, ar cauta altceva, nuu...? ;)

          Codruta

          Message 4 of 4 , May 3, 2010
> [...]
            > ...au trebuit ani ca sa repare raul facut ...
            > Profita de confuzia lumii in care traim .
            > Nimic din ce vedem nu e ce pare domnilor !

            Pai si teoria asta cu Hristos care invie si zboara nu e tot un curent spiritual cu un guru? ha? Care-i diferenta?