Re: [EfR] Istoria religiilor in 90 de secunde

  • Radu Handorean
    Message 1 of 13 , Apr 1, 2010
      Nu stiu pe ce lume traiesti tu, dar daca esti prin N sau S America, scoate putin capul afara si uita-te in jurul tau...serios ..

      ________________________________

      From: vaideno vaideno <vaideno@yahoo. ca>
      Subject: [EfR] Istoria religiilor in 90 de secunde
      To: EscapeFromRomania@ yahoogroups. com
      Date: Sunday, March 28, 2010, 6:40 AM

      Istoria religiilor in 90 de secunde
      http://www.mapsofwa r.com/images/ Religion. swf

      Yahoo! Canada Toolbar: Search from anywhere on the web, and bookmark your favourite sites. Download it now
      http://ca.toolbar yahoo.com.

    • Radu Handorean
      Message 2 of 13 , Apr 1, 2010
        hehe, esti tu convins ca ce am invatat noi la istorie e adevarat? eu primesc multe semnale contrare cand mai dau cu capul de aceeasi poveste spunsa din alt unghi. nu ca as fi gata sa cred mereu celalalt unghi, dar totusi, cand mai multi imi spun independent ca una e verde, parca incep sa ma intreb oare de ce mi-au zis ei la scoala/istorie ca era albastra?

        ________________________________
        Message 3 of 13 , Apr 1, 2010
          Adica N & S America sunt crestine? Nu un amestec de toate religiile posibile si imaginabile?!?

          ____________ _________ _________ __

          Message 4 of 13 , Apr 3, 2010
            toate religiile sunt convins ca se regasesc si in Ro. USA e peste 75% crestina, Am de S cred ca sunt pente 90% daca nu si mai mult. Chiar daca toate religiile se regasesc.

            ________________________________
[...]

          • douamii 2000
            Message 5 of 13 , Apr 3, 2010
              Ma indoiesc extrem in ceea ce priveste acel procent de 75% crestini!
              Uite aici o statisitca a religiilor din USA.
              http://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_the_United_States
              Poate confuzia vine dintr-aceea ca eu, cu natura mea crestin-ortodoxa, consider puzderia de asa zise religii precum,"New Age", penticostali, baptisti, nazareeni, mormoni, martorii lui Iehova, si (multe!) altele asemenea ca fiind secte, eventual culte. De natura crestina?!? Cine sa poata hotara asta? Daca studiezi informatia la www. crestinortodox.ro vei vedea ca multe dintre aceste credinte sunt categorisite si comentate ca fiind secte, alaturi de si la egalitate "ideologica" cu Moon si adoratorii Bahai.

              Un Paste luminat doresc tuturor crestinilor!
              M.

              From: Radu Handorean <xraduhx@yahoo. com>

              To: EscapeFromRomania@ yahoogroups. com

              Date: Thursday, April 1, 2010, 2:16 PM

              From: vaideno vaideno <vaideno@yahoo. ca>

              To: EscapeFromRomania@ yahoogroups. com

              Message 6 of 13 , Apr 5, 2010
                nu stiu si nu ma bag in a face diferenta intre religie si secta/cult. dar daca aduni numai catolicii si protestantii de pe pagina la care ai trimis link-ul da peste 75%. asa e, ortodocsii nu sunt pre multi, dar se pare ca alti crestini decat ortodocsii sunt ceva mai toleranti si inteleg ca exista si alte feluri de crestini decat sunt ei. new age nu inseamna crestinism. a studia informatia despre acele alte credinte ca fiind secte culte pe acea pagina e un fel de "vrei calule ovaz"? nici nu trebuie sa deschid pagina aia ca sa imi dau seama ce poate spune (din pacate gasesc ortodoxismul destul de incapatanat si cu sanul pe sus cand e vorba de alte ramuri ale crestinismului, poate e doar parerea mea gresita). e ca si cum m-ai trimite la o pagina nazista sa citesc despre evrei, sau la un blog vegetarian sa citesc despre carnea de porc.... e clar de la inceput la ce ma pot astepta.

                dpdv statistic, ca de acolo pornisem, crestini sunt cei care il recunosc pe Isus si toata povestea din Biblie, ambele jumatati, cu before and after. Ca astia sunt de 10-100 feluri si ca unii se cred mai destepti sau mai puri ca altii e alta poveste in care nu vreau sa ma bag, dar dpdv statistic si ei se aduna spre un procentaj covarsitor in USA.

                ________________________________

[...]

              • ARIN
                Message 7 of 13 , Apr 5, 2010
                  Vai de mine, de parca www.crestinortodox.ro ar fi o "sursa credibila", si
                  nu ceea ce este, de fapt: un site pentru indoctrinare!

                  Parca nu s-ar sti cat de intoleranta este BOR cu orice alti crestini! >:

                  Codruta

                  From: douamii 2000 douamii2000@...

[...]

                  ---
                  "Let me, at least, to know that she'll try
                  Then she'll be a true love of mine".

                  www.ursuletiisuparati.ro
                  Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea
                  defrisarilor - detalii cont la www.arin.ro ; denumire "entitate": Asociatia
                  ARIN
                • Sebi Carjan
                  Message 8 of 13 , Apr 6, 2010
                    Codruta, poate ai oarecare dreptate, dar parca nu i-a intrecut pe aia cu showurile de pe stadioane (eu chiar stateam langa unu'..)
                    sau care te agata pe strada, dupa care nu mai scapi de ei. Nu mai zic de carticele prin posta,... Parca ai nostrii sunt ceva mai
                    decenti! Altfel in afara de unele iesiri din mass media, nu stiu cat de autentice, ai putea aduce niste argumente ale intolerantei
                    BOR.
                    Sebi

> [...]
                    > Then she'll be a true love of mine".
                    >
                    > www.ursuletiisuparati.ro
                    > Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea

                  • douamii 2000
                    Message 9 of 13 , Apr 6, 2010
                      Codruta,
                      Nu cred ca BOR este mai intoleranta decat ... unii membri de aici, de pe forum. Dupa cum am mentionat (in repetate randuri!) au am exprimat o parere personala ... personala ca orice parere despre religie, la urma umelor. Sa declari ca link-ul prezentat de mine este la un site de indoctrinare este, iarasi, o parere pur personala - probabil la fel de valabila ca si a mea dar  mai putin valoroasa. Mai putin valoroasa deoarece se vrea obiectiva dar este, in fapt, profund subiectiva, fara ca sa se recunoasca si mentioneze acest aspect ...