Re: pensionare in Ro - [EfR] Re: Buna tuturor!

  • Sebi Carjan
    Message 1 of 49 , Mar 1, 2010
      Sigur, suntem o tara bananiera care are presedinte decis in diaspora! Noi, cei din tara, suntem atat de inconstienti ca habar nu
      avem la ce riscuri ne expunem.
      Multumim de ajutor,
      Sebi

      PS. In general, ortografia nu permite folosirea de mai mult 3puncte, chiar daca suntem extrem de nervosi sau vrem sa nuantam
      discutia.

      From: "vaideno vaideno" <vaideno@...>

      Ceea ce era de demonstrat!!!
      Iata de ce nu ma(ne)intoarcem in Ro!...........caracteristic..........

      Plus tu te sens vrai,plus le monde devient irreel.

      From: nicu <nicutim@yahoo. com>
      Subject: pensionare in Ro - [EfR] Re: Buna tuturor!
      To: EscapeFromRomania@ yahoogroups. com

      salutari la toata lumea,

      de multe ori am discutii cu divesre persoane care-mi povestesc de planirile lor de pensionare. multi imi povestesc de faptul ca
      doresc sa se intoarca in tara/orasul de unde vin.

      zilele trecute, am avut o discutie similara cu un coleg indian, cam de varsta mea, care-mi povestea foarte serios de planurile sale.
      am stat si m-am gandit la ce motive as avea sa ma-ntorc in Ro.

      de curiozitate, cati dintre voi isi fac planuri sa se intoarca in Ro la pensionare?
      care ar fi motivele pentru care sa o faceti?

      un weekend placut va doresc!

      nicu

      Reply to sender | Reply to group Messages in this topic (8)
      Recent Activity:

      New Members 4
      Visit Your Group Start a New Topic
      ------------ --------- --------- --------- --------- --------- -
      apoi veti primi un mesaj la care trebuie sa dati reply!
      ------------ --------- --------- --------- --------- --------- -
      daca aveti timp, vizitati http://efr.digisoft .ro
      ------------ --------- --------- --------- --------- --------- -
      AUTORESPONDER: efr@sendfree. com
      ------------ --------- --------- --------- --------- --------- -

      Switch to: Text-Only, Daily Digest • Unsubscribe • Terms of Use

      .

      Make your browsing faster, safer, and easier with the new Internet Explorer® 8. Optimized for Yahoo! Get it Now for Free! at
      http://downloads. yahoo.com/ ca/internetexplo rer/

    • Ovidiu Mot
      Message 49 of 49 , Mar 4, 2010
        On Wed, 3 Mar 2010, Petru Rotariu wrote:

        > Am platit in anul calendaristic 2009 cu CEC-uri suma de $2500 pentru
        > tuition fee Scoala Montessori copil de 4 ani.
        > Cecurile au fost incasate in anul calebdaristic 2009.
        >
        > Cand primesc chitanta la sfarsit de an de la scoala suma este mai mica.
        > Intrebarea mea este de ce?
        > Eu vreua sa deduc cat am platit pe cecuri? Am copia la fiecare cec
        > incasat din bank account.
        > Este vreo chichita la mijloc?

        Daca suma platita este intr-adevar pentru taxe de scolarizare pentru un
        copil de 4 ani, atunci ea NU este deductibila de la taxe. Daca este insa
        (partial) pentru "serviciul de gradinita" atunci acea componenta este
        deductibila in anumite limite. Daca, pe de alta parte, reprezinta o
        donatie caritabila catre fundatia care este in spatele scolii respective,
        atunci, din nou, este deductibila in anumite limite. Din pacate detaliile
        sint prea vagi pentru a putea oferi un sfat cit de cit "utilizabil".

        Numai bine,
        Ovidiu