Re: [EfR] (unknown)

  • stefanescu_tudor
    Message 1 of 5 , Sep 30 5:52 AM
      Buna ziua,

      Nu am semnat nimic inca, tocmai din cauza asta imi fac griji. Interesant aspectul cu schimbarea de domiciliu, voi fi atent.

      Inteleg ca e acelasi sistem si creditele de nevoi personale, eventual unul care sa ma ajute in atingerea sumei necesare intrarii in Canada. Eu vazusem mai multe sume, ba 4000CAD, ba 13400CAD pentru o familie de doua persoane. Reprezinta conditii diferite probabil. Mai studiez problema.

      Tudor

    • Basil
      Message 2 of 5 , Oct 1, 2009
        Cea mai mare diferenta din suma provine din modul in care ai facut
        aplicatia. In general, suma necesara pt Quebec e mai mica.

        Numai bine,
        Basil

        --

        Vasile Brindus