Re: PT EMIL Re: [EfR] Poate cineva sa ma ajute?

  • ARIN
    Message 1 of 19 , Aug 1, 2009
      Daca citeai TU mai atent, vedeai ca tipa NU vrea sa plateasca - deci nu vad rostul indicatiei a "ceva" care implica acordul ei...

      Si de ce tzipi la Emil (sau la noi)?

      Codruta

      From: CRISTIAN CIOBANU

      MAI EMILE DAR DACA CITEAI MAI ATENT VEDEAI CA AM SCRIS "DACAESTI SIGURA' ASTA IN TRADUCERE INSEAMNA NU DE LA TINE PUTERE CI DAI UN TELEFON PRIMESTI ACORDUL SI O FACI ASTA SCUTIND TIMP DAR VORBA AIA HOT DE HOT.... IAR DACA TOT NU AI LUCRAT CI CECURI INVATA CA DOAR NUMELEPOATE FI RECORECTAT NU SI SEMNATURILE SAU SUMA
      SI ACUMA POTI SA RAZI
      BAFTA SI ACUMA CAND VREI SA BEM O BERE?
      CRISTIAN

      IUBESTE SI VEI FI IUBIT !!!

      Message 2 of 19 , Aug 1, 2009
        Canadienii au o maniera politicoasa si aparent imbecila de a rezolva probleme, greu de inteles pentru agresivul roman.

        Folosita si in alte parti.

        Functioneaza.

        Dar desigur, trebuie sa strunesti niste instincte primare.

        Tudor