locatie de inchiriat pt botez, onomastici, nunti?

  • lore_c2004
    Message 1 of 8 , Apr 30 8:10 PM
      Hristos a inviat!

      Stie cineva o locatie de inchiriat in Toronto(la pret rezonabil)pt. botez sau onomastici.... sau un restaurant unde mancarea e buna , pe gustul noastru si nu numai?

      Multumesc anticipat si numai bine!
      M-ar ajuta cu siguranta experienta voastra......!!!
      Loredana
    • Pitu Florin
      Message 2 of 8 , May 1, 2009
        Buna Loredana,

        Exact acum 3 ani am facut botezul baietelului nostru. Am fost la Biserica "Toti Sfintii" iar de acolo direct la restaurant care este la nici la nici 5 minute de biserica. Banquet Hall-ul se numeste Ellas. Patronii sunt greci. Nu a fost rau iar la vremea respectiva ne-au oferit cel mai bun pret. Iar meniul de regula este cam la fel peste tot. Locatia: Danforth cu Warden.

        www.ellas.com

        Salutari,

        Florin

[...]

        Be smarter than spam. See how smart SpamGuard is at giving junk email the boot with the All-new Yahoo! Mail. Click on Options in Mail and switch to New Mail today or register for free at http://mail.yahoo.ca

      • Viorel Rusu
        Message 3 of 8 , May 1, 2009
          Restaurant Moldova, care este pe Dufferin intre Finch si Steeles.
          Pret destul de bun, meniu bogat si similar cu al nostru.

          Vio

          Message 4 of 8 , May 1, 2009
            Frankie Tomato - Italian Buffet - all you can eat.

            http://www.frankietomatto.com/

            Message 5 of 8 , May 1, 2009
              Buna Loredana,
              In acest weekend se inaugureaza un restaurant, Napoca, in Mississauga... pe 66 Lakeshore Road, un pic la vest de 427... am gasit un link aici:

              http://ca.local.yahoo.com/details?id=2004719954&state=ON&city=Peel&stx=Restaurants&csz=Port+Credit+Peel%2C+ON+L5G&fr=&ed=m0sbza131DwkXpgxKlNEmwVaAexhgWcFJfLIJkImvlcBFFrgggmkDtra&lcscb=wUGYoBA15hm

              Am avut ocazia sa ii cunosc pe cei doi patroni acum 3 zile, soti si sotie, si chiar imi spuneau ca vor fi foarte deschisi la botezuri si nunti. Incerc maine, 2 mai, sa ajung pe acolo la 7 seara, la inaugurare. Toata lumea e binevenita, evident, eu personal chiar vreau sa vad cum e spatiul, servirea si mancarea exact pentru evenimente private din viitor. Daca nu va fi o mahmureala prea lunga duminica, am sa incerc sa postez cum a fost.

              Toate bune,
              Mihai

              --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, "lore_c2004" <lore_c2004@...> wrote:

> [...]
              >

              > Multumesc anticipat si numai bine!
              > M-ar ajuta cu siguranta experienta voastra......!!!

            • mihaimanol
              Message 6 of 8 , May 1, 2009
                Am gresit. Sorry, maine cica e deschidere numai pt. un cerc restrans, pentru noi publicul larg va fi abia de saptamana viitoare... scuze pt. dezinformare involuntara.

                --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, "mihaimanol" <mihaimanol@...> wrote:

> [...]
                >
                > Am avut ocazia sa ii cunosc pe cei doi patroni acum 3 zile, soti si sotie, si chiar imi spuneau ca vor fi foarte deschisi la botezuri si nunti. Incerc maine, 2 mai, sa ajung pe acolo la 7 seara, la inaugurare. Toata lumea e binevenita, evident, eu personal chiar vreau sa vad cum e spatiul, servirea si mancarea exact pentru evenimente private din viitor. Daca nu va fi o mahmureala prea lunga duminica, am sa incerc sa postez cum a fost.

              • Mugurel Chiriac
                Message 7 of 8 , May 3, 2009
                  http://www.hava-nagila.com/contact.html

                  Noi am organizat ambele botezuri acolo si am fost mai fost de citeva ori ca
                  invitati.
                  Mancarea e buna, se canta romaneste, prêt acceptabil.

                  Nu trebuie sa inchiriezi toata sala ci doar numarul de mese de care ai
                  nevoie.

                  Patronul Benny rupe un pic de romana. Din cite am inteles are ceva legaturi
                  romanesti.

                  Distractie placuta.

                  Message 8 of 8 , May 3, 2009
                    Eu am facut botezul la Villa Sorento, tot pe Lake Shore in Mississauga, putin la vest de Dixie. Atmosfera buna, meniu bogat din bucataria italiana.
                    Un altul la Old Mill's. Nimic de reprosast. Duminica au bufet ca sa multumesti pe toti mesenii. A fost excelent.
                    Idei ar mai fi, la biserica se poate face, ca multe au demisoluri, plus meniu comandat la IMCA ca tot s-a vorbit de ei, sau altii care fac catering.
                    Ca tot s-a dezbatut subiectul sa nu uiti sa faci  o invitatie la efr-isti.
                    Ioan