Re: [EfR] OT-NUMAI IN CANADA-Cell Phone Numbers Go Public this month - Confirmed by Telus

  • ioan i.
    Message 1 of 3 , Dec 1, 2008
      Deci nu este hoax cum afirma Emil.
      Ioan

      ________________________________
      From: Daniel P. <dertfg80@...>
      To: EscapeFromRomania@yahoogroups.com
      Sent: Saturday, November 29, 2008 1:34:30 PM
      Subject: Re: [EfR] OT-NUMAI IN CANADA-Cell Phone Numbers Go Public this month - Confirmed by Telus

      At 09:30 AM 11/26/2008, ioan i. wrote:
      >YOU WILL BE CHARGED FOR THESE CALLS
      >To prevent this, call the following number from your cell phone:
      >1 866-580-3625 or 888-382-1222.
      >It is the National DO NOT CALL list. It will only take a minute of your time.

      M-am inregistrat atit la National Do-Not-Call list cit si la Texs
      do-not-call. Cu toate astea aia de la Time Warner ma tot sunau, pe
      celular, ca sa-mi propun tot felul de chestii. Le-am zis trei zile la
      rind ca nu ma intereseaza si sa ma lase in pace. Degeaba. A treia zi
      mai in gluma mai in serios ii zic tipului care m-a sunat ca ii reclam
      la Better Business Bureau cit si la FCC (Federal Communications
      Commission). La care individul cu tupeu imi zice "Good luck wiht
      that". Asta m-a enervat la culme. Drept pentru care pe siturile de la
      BBB si FCC le-am fcut reclamatie cu date exacte. Nu stiu ce le facura
      aia de la FCC insa BBB a raspuns promt si i-a obligat pe aia de al
      Time Warner sa isi prezinte scuze, numai ca oarece sefa care m-a
      sunat in loc sa faca ciocul mic ma minte ca cica National Do-Not-Call expira.

      Am verificat si NU expira:

      <https://www. donotcall. gov/>https://www. donotcall. gov/

      Your registration will not expire. Telephone numbers placed on the
      National Do Not Call Registry will remain on it permanently due to
      the Do-Not-Call Improvement Act of 2007, which became law in February
      2008. Read more about it at http://www.ftc. gov/opa/2008/ 04/dncfyi. shtm.

      Drept pentru care le-am facut inca o reclamatie la BBB. Ca urmare
      m-au sunat iar sa-mi spuna ca or sa ma stearga din baza lor de date
      si n-or sa ma mai deranjeze. Adica le-am aratat ca si un simplu
      cetatean poate sa lupte cu o corporatie.

      De cind sint in SUA ma fac din ce in ce mai rau cu nesimtiti de
      astia, atitudinea crestin-ortodoxa de a intoarce si celalalt obraz e
      contraproductiva cu ticalosii, nesimitii si nemernicii.

      De aia alora care imi zgirie un dinte le sparg toata dantura ca
      "recompensa" . Aviz amatorilor! ;-)

    • BOGDAN LEONTE
      Message 2 of 3 , Dec 1, 2008
        Am sunat la cei cu "Do Not Call List" acum vreo saptamina si mi-au spus ca in afara de numarul de telefon, nimic nu e adevarat din ce scrie acolo.

> [...]

        contraproductiva cu ticalosii, nesimitii si nemernicii.

        De aia alora care imi zgirie un dinte le sparg toata dantura ca

      • wheely74
        Message 3 of 3 , Dec 1, 2008
          ba da este hoax, a fost peste tot la stiri, telus a dat un comunicat
          :) primul nr de telef e valid dar al doilea e de la o firma de marketing

          multa bafta