VHS to DVD convertion...cine stie?

  • Andrada Popescu
    Message 1 of 11 , Oct 1, 2008
      Buna ziua tuturor,
      am niste casete video inregistrate in Romania si as vrea sa le convert to DVD's ca sa le pot vizualiza aici.
      Ma poate ajuta cineva...undeva in Kitchener/London area.

      Multumesc.
      Andra

      Message 2 of 11 , Oct 1, 2008
        La 1 Oct 2008-an ekzakte je 6:29 Andrada Popescu skribis:

        > Buna ziua tuturor,
        > am niste casete video inregistrate in Romania si as vrea sa le
        > convert to DVD's ca sa le pot vizualiza aici.
        > Ma poate ajuta cineva...undeva in Kitchener/London area.

        Daca sint VHS, pot sa le copiez eu. Numai ca stau in Toronto...

        --
        Adrian Boldan, Toronto

      • Adrian Boldan
        Message 3 of 11 , Oct 1, 2008
          La 1 Oct 2008-an ekzakte je 2:21 simonabotez2005 skribis:

          > Am inteles ca e absolut necesar un testament in Canada. Aveti
          > sfaturi despre asta? M-ar interesa si informatii despre o asigurare
          > pentru boli incurabile. Stiti persoane seriose care se ocupa de asa
          > ceva?

          Nu, nu e absolut necesar. In primul rind, daca n-ai nimic de lasat, nu vad de ce-ai
          face testament. Daca ai totusi ceva bani sau proprietati si vrei sa le lasi cuiva,
          atunci da e bine sa ai un testament. Inmormintarea trebuie sa o plateasca cineva,
          dar se poate pre-plati, si asta te asigura ca pretul nu se va schimba si ca nu va
          cadea pe capul mostenitorilor.

          Majoritatea avocatilor fac si testamente.

          Exista si kituri de facut testament singur. Le poti cumpara din librarii. Unul costa
          in jurul a 30 de dolari.

          --
          Adrian Boldan, Toronto

        • Andrada Popescu
          Message 4 of 11 , Oct 2, 2008
            Buna ziua.
            Multumesc foarte mult ptr. oferta, daca nu gasec o varianta mai la indemina s-ar putea sa sa apelez la ajutorul tau...daca oferta va mai fi valabila.
            Multumesc inca o data....casetele sint de "suflet" asa ca probabil o sa sfirsesc prin a face un trip la Toronto.
            O zi buna.

          • Dan Popescu
            Message 5 of 11 , Oct 2, 2008
              www.toronto.ro
              TESTAMENTUL IN Canada
              Economisim bani si acumulam bunuri pentru noi si pentru cei ramasi dupa noi. Ne temem sa facem un testament pentru ar fi un semn rau… Si totusi e indicat sa-l avem pentru mai multe motive. Fiecare Provincie canadiana are regulile ei de distribuire a averii si taxele de mostenire, iar fara un testament unele din dorintele noastre cind suntem in viata pot fi neglijate complet dupa moarte. Testamentele sunt de trei feluri: cel facut de un avocat/notar public, formularul standard tiparit si cel scris cu mina proprie (testamentul olograph acceptat numai in Alberta, Manitoba si Saskatchewan). Indiferent de format, testamentul e valabil numai daca e semnat de autor si de cel putin doi martori. Atentie ! Daca unul din martori beneficiaza in testament, partea lui e ignorata la distributia bunurilor !
              Testamentul are valoare daca include o lista a intregii averi (locuinta, bunuri si bani) si distributia acestora rudelor, altor persoane si institutii.
              Pentru cel care moare fara testament – “intestate��?, averea se distribuie conform hotaririi judecatoresti (probate) si a legilor de succesiune (Intestate Succession Act ) din Provincia de rezidenta.
              Judecatorul va desemna un executor/administrator al mostenirii care va identifica elementele mostenirii si va distribui averea ramasa conform legii. Legile prevad urmatoarea distributie:
              Newfoundland si P.E.I. – sotia si un copil = impartit egal; sotia si copii = 1/3 sotiei si restul egal copillor
              Nova Scotia – sotia si un copil = $50,000 sotiei, restul impartit egal; sotia si copii = $50,000 sotiei, restul 1/3 sotie si 2/3 copiilor.
              New Brunswick – sotia si copil = casa sotiei, restul impartit egal; sotia si copii = casa sotiei, rstul 1/3 sotiei si restul egal copiilor.
              Quebec – 1/3 sotiei, 2/3 copilului sau copiilor.
              Ontario – sotia si copil = $75,000 sotiei, restul impartit egal; sotia si copii = $75,000 sotie, restul 1/3 sotiei si 2/3 egal copiilor.
              Manitoba – sotia si copil = totul sotiei; sotie si copii = ½ sotiei, restul 1/3 sotiei si 2/3 egal copiilor.
              Saskatchewan – sotia si copil = $100,000 sotiei, restul impartit egal; sotia si copii = $100,000 sotiei, restul 1/3 sotiei si 2/3 copillor.
              Alberta – sotie si copil = $40,000 sotiei, restul impartit egasi copii = $40,000 sotiei, restul 1/3 sotiei si 2/3 egal copiilor.
              British Columbia – sotie si copil = $65,000 sotiei, restul impartit egal; sotie si copii = $65,000 sotiei, restul 1/3 sotiei si 2/3 egal copiilor.
              O diferenta de mentionat e ca daca sotia nu are copii, totul ii ramine ei pentru toate Provinciile, cu exceptia Quebec unde sotia ia 1/3 iar restul ramine parintilor, sau frati/surori (chiar daca locuiesc in Romania !).
              De altfel rudele in ordinea: parinti, frati/surori, nepoati/nepoate pot mosteni daca nu sunt alte rude mai apropiate in viata. Daca nu exista un testament si mostenirea nu se revendica de nici una din rude de mai sus, toata averea trece in patrimonial statului.
              Costul tribunalului pentru “probate��? e diferit in fiecare Provincie, si anume :
              Alberta – pina la $250,000 mostenire = maximum $300, peste max $400
              British Columbia - $200 taxa pina la $25,000 mostenire + 1.40% peste $50,000
              Manitoba - $50 taxa + $6/mie peste $10,000
              New Brunswick - $100 taxa + $5/mie peste $20,000
              Newfoundland - $75 taxa + $5/mie
              Nova Scotia - $70 - $770 taxa progressive + 1.3% peste $100,000
              Ontario - $500 + 1.5% peste $50,000
              Prince Edward Island - $50 - $400 taxa progresiva + $4/mie peste $100,000
              Quebec - $65 for non-notarial will; nimic pentru notarial testament !
              Saskatchewan - $7/mie
              Yukon - $140 taxa peste $25,000
              Pe linga aceasta taxa, executorul numit de tribunal, va mai costa intre 3-7% la vinzarea averii (minimum $3500-7000), o taxa de 0.4%/an pentru administrarea mostenirii, $75/ora pentru gasirea mostenitorilor si legalizarea lor, 5% commission din venitul generat de mostenire, etc, etc.
              Considerind ca o familie acumuleaza intre 0.5 – 1.5 milion in cei 20 – 50 ani traiti in Canada, revendicarea mostenirii FARA testament poate costa cca $40,000 - $200,000.

              Message 6 of 11 , Oct 2, 2008
                La 2 Oct 2008-an ekzakte je 5:01 Andrada Popescu skribis:

> [...]
                > Multumesc inca o data....casetele sint de "suflet" asa ca probabil o
                > sa sfirsesc prin a face un trip la Toronto.

                Oops, imi cer scuze. Pot copia casete VHS, dar in standardul american, nu cel
                european. Am vazut ca e vorba de casete inregistrate in Romania, dar nu mi-a
                trecut prin cap sa intreb si in ce standard au fost facute...

                --
                Adrian Boldan, Toronto

              • Daniel P.
                Message 7 of 11 , Oct 2, 2008
                  At 04:38 PM 10/2/2008, Adrian Boldan wrote:
                  >Oops, imi cer scuze. Pot copia casete VHS, dar in standardul american, nu cel
                  >european. Am vazut ca e vorba de casete inregistrate in Romania, dar nu mi-a
                  >trecut prin cap sa intreb si in ce standard au fost facute...

                  In SUA exista firme gen Wolf Camera si Ritz Camera care se ocupa de
                  tradus orice format. Eu la ei am trecut din format European pe NTSC.
                • Emil Mihaileanu
                  Message 8 of 11 , Oct 2, 2008
                    eu personal as apela la http://www.homedvd.ca/. mai mult ca sigur ca poti sa le trimiti casetele prin posta...
                    sau daca vrei sa iesi mai ieftin alege o firma de aici: http://kitchener.kijiji.ca/f-vhs-to-dvd-services-W0QQCatIdZ72QQKeywordZvhsQ20toQ20dvd

                    Emil Mihaileanu,
                    Toronto, Canada

> [...]

                    In SUA exista firme gen Wolf Camera si Ritz Camera care se ocupa de
                    tradus orice format. Eu la ei am trecut din format European pe NTSC.

                  • nicutim
                    Message 9 of 11 , Oct 2, 2008
                      salut,

                      as zic sa te uiti si la www.paginiaurii.ca si sa cauti o firma
                      romaneasca ce face conversii video.

                      sunt sigur ca trebuie sa gasesti ceva prin zona Kitchener.

                      nicu

                    • lucianhi
                      Message 10 of 11 , Oct 2, 2008
                        Radu Secasan 519-594-1712 (Kitchener).