[EfR] Health/Sanatate - bun de stiut

  • Petru Rotariu
    Message 1 of 1 , Nov 1, 2007
      Ce am scris mai jos nu are legatura cu Escape From Romania dar sanatatea noastra primeaza inaintea a orice.

      Si eu doresc sanatate la toti membrii grupului oriunde ar fi ei.

      Articolul de mai jos a fost confirmat ieri si pe posturile de TV din Canada.

      Este mai iesit din comun (reliable) pentru ca este bazat pe suma a 7000 de studii separate din intreaga lume.

      http://www.bbc.co.uk/romanian/news/story/2007/10/071031_cancer_suplu.shtml

      Informatia de pe BBC nu e completa(e trunchiata).

      Se mai spune ca ideal ar fi ca BMI factor sa fie undeva intre 21-23.

      Calculator pentru BMI factor:

      http://www.halls.md/body-mass-index/av.htm

      Sanatate si sa auzim de bine.

      Petru Rotariu