[EfR] Re: 4-5 K

  • Ovidiu
    Message 1 of 12 , Aug 1, 2007
      --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, Adrian Geambei
      <adriangeambei@...> wrote:

      > as dori sa stiu informativ , cat ramane net de la un
      > salariu brut de 100.000
      > aproximativ
      > pentru ca in romania se vorbeste doar de salariul net
      > si deci comparatia trebuie facuta la salariul net

      N-ai de unde sa stii decit in mare pentru ca taxele se fac in functie
      de natura si valoarea cheltuielilor si ce e exceptat de la taxe. Apoi
      poate ar trebui sa afli si preturile care in Romania sint mult mai
      mari la o multime de chestii. 100k nu sint bani cu care te spargi in
      figuri dar e uns alariu decent, calatoresti oleaca, mai iesi la un
      restaurant din cind in cind, iti iei o masina decenta dar mai greu una
      premium.
      Ovidiu