Re: Masina de vanzare!

  • gaby_berce
    Message 1 of 4 , Apr 1, 2007
      --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, "Adrian Boldan"
      <boldan@...> wrote:

      > La 30 Mar 2007-an ekzakte je 0:32 gaby_berce skribis:

      > Cred ca n-ar strica sa spui in ce tara locuiesti :-)
      >

      > --
      > Adrian Boldan, Toronto
      > Vizitu min: http://ca.geocities.com/boldan19/

      Da mulumesc pt. observatie. Si eu am sesizat gresala pe care am
      facut-o doar dupa ce am dat "send" la mesaj..., Deci din "context"
      se cam intelege ca e vb. de Canada din doua motive directe si unul
      deductiv...:
      - deoarece nu prea gasesti modele din astea in Ro.
      - nu ai nevoie de certificarile astea in Ro.
      - un alt motiv ar fi ca un procentaj mare al mesajelor se refera la
      Toronto.
      ... cu toate astea sa nu crezi ca m-a deranjat observatia ta, ba
      din contra tin sa-ti MULTUMESC pt. ea.
      Deci masina de vanzare se afla in Canada la Toronto....
    • Petru Rotariu
      Message 2 of 4 , Apr 1, 2007
        Anunturi gratuite de vazari - cumparari - orice vezi kijiji.ca.