Rogers - numar de telefon

  • liltavy
    Message 1 of 2 , Oct 1, 2006
      De ceva timp ma tot suna cineva in fiecare zi. Numarul de telefon l-am
      cautat pe 411Canada dar imi spune doar ca apartine de Roger Wireless.
      Stie cineva cum pot afla infomatii mai multe? Numarul de telefon cu
      pricina este 416-303-8147. Multumesc mult.
    • r_c_ro
      Message 2 of 2 , Oct 1, 2006
        Buna ziua/seara

        Pai tu crezi ca te suna cineva chiar de la Rogers sau e un spam? Lasa
        mesaj?

        Eu am patit asa cu unii care ma tot sunau de luni de zile si lasau
        mesaj pentru alt nume, nu pentru noi. Am sunat la Rogers si ei au
        investigat. Au sunat ei la cei care lasau mesaj si le-au spus sa ma
        scoata din baza lor de date. Nu au mai sunat.

        Incearca sa suni la serviciul de telefonie pe care il folosesti
        (Rogers/Bell, etc) si afla ei pentru tine tot ce e de aflat. Sunt buni
        in investigatii. (Mai demult am avut convorbiri cu Montreal pe factura
        si nu a vorbit nimeni. Cei de la Rogers sugerau ca poate cineva din
        casa a vorbit cu Montreal si nu imi spune:o))). Cum intr-adevar nimeni
        nu vorbise, am insistat sa cerceteze. Au facut investigatii si au aflat
        ca s-a vorbit de aici cu Ikea din Montreal. De fapt ce se intamplase:
        cei de la Ikea Customer Service(numar toll free), fara sa ma intrebe,
        m-au transferat la Ikea Montreal si convorbirea nu a mai fost deloc
        toll-free. Nu am avut nici un indiciu ca ma transfera la Montreal, nici
        nu mi s-a cerut acordul sa ma transfere acolo contra cost.)

        De la Toronto,
        Cu drag,
        Gabriela