Re: [EfR] plecare august sau septembrie

  • Gabriel N.
    Message 1 of 45 , May 31, 2006
      Draga Claire,

      Parerea noastra (a mea si a sotziei) este ca e bine sa
      plecatzi cat de curand, imediat ce avetzi toate
      rezolvate (macar 95% in RO, ... restul de 5% nu cred
      ca se poate rezolva... iar daca mai stati... mai pot
      aparea si altele...).

      Diferenta de 100-200 euro la bilet... chiar nu este
      una mare... avand in vedere ca aici chiria pe luna
      depaseste un pic pretul biletului mai scump... iar
      job-urile sunt masurate in mii de dolari pe luna
      (1000, 2000, ...).

      Daca vii mai tarziu si pierzi un job pe care nici nu
      l-ai visat? Daca ti se va zice... "Daca veneai mai
      repede cu X luni aveam ceva pentru tine... dar intre
      timp s-a ocupat", nu te vei framanta?

      Daca tot e sa veniti... nu aveti ce sta pe ganduri!
      Aveti destule de rezolvat aici inainte sa fitzi pe
      fagash!!! (cautare cazare, cont banca, SIN, PR card,
      card credit, scoala soferi, asigurare mashina, cautat
      job, etc...)

      Mult succes!

      Gabriel & Ramona

      Message 45 of 45 , Jun 2, 2006