Re: NU merita citit!(mesaj de 2 bani)-nici macar pt. Ovidiu

  • Ovidiu
    Message 1 of 2 , May 1, 2006
      --- In EscapeFromRomania@yahoogroups.com, vaideno vaideno
      <vaideno@...> wrote:

      > Regret ca am deranjat intrand in aceasta polemica si acesta e
      mesajul meu de iesire.Cum cred ca nu e avizat sa discuti
      gusturile,politica,religia,etc,in general nu discut,dar m-a dearnjat
      lipsa de fair-play cu care s-a sarit pe un om

      Of of of, n-a sarit nimeni pe om, ci pe mesajul care nici macar nu
      era al lui... si asta in gluma.

      > care a trimis un mesaj care pt multi suna la fel ca si "Buna
      >dimineata!"sau 'Ce zi frumoasa!",m-am gandit ca nu poti demola un
      >pct.de vedere,doar pt ca acesta nu e al tau...

      Dar poti sa ti-l expui pe al tau, nu? Chiar daca asta insemna sa-l
      demolezi pe celalalt :)). Da tu ce te superi asa? Nu ca vrei sa
      demolezi punctul meu de vedere?

      >traduca si mie ce-a scris la final,ca nu ma duce vraja pana
      >acolo,trebuie s-o studiez pe Sandra Brown in limba ei,numai ca intr-
      >o alta viata,daca o fi sa regresez la stadiul de nevertebrata.

      Ca si Sandra Brown si Coleho sau autorul mesajului (ala original!) si
      Camil Petrescu tot cu vrajeli despre dragoste au scris doar ca ele
      sint foarte diferite. Atit si nimic mai mult.
      Ovidiu
      PS: ca am pus un citat pe care poate l-am citit pe internet inseamna
      ca m-am dat doct? I, robot a fost si film de curind, nu?